30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

به گزارش هیو بلاگ، مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی و جدید در سال 1400 مثل سال های قبل، از نوروز مورد استقبال بانوان شیک پوش و مشکل پسند قرار گرفته است. لاکچری گردهای 1400 شمسی انتخاب های خود را بر اساس مدل هایی که مزون های محبوب و معروف مراکز استان ها ارائه کردند انتخاب می نمایند و رنگ سال 1400 که ترکیبی از خاکستری و زرد گرم است، در بهترین مدل های مانتو بهاره دخترانه شیک و مجلسی جدید 1400 دیده می گردد.

30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، کوشش نموده تا شما را با بهترین و جدید ترین مدل های مانتو بهاره 1400 آشنا کند. اگر نظر و دیدگاهی درباره این مدل ها دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به وسیله بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید .

همه چیز درباره رنگ سال 1400 شمسی

بهترین مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی و اداری 1400

یکی از بهترین راه ها برای اطلاع از ترندهای سال 1400 در طراحی استایل و لباس و اکسسوری، مراجعه به هشتگ های پربیننده حوزه مد ایرانی مثل: #مانتو، #فشن، #استایل و #اکسسوری است که شما را با ده ها هزار الگوی جذاب و دوست داشتنی پر لایک آشنا می نماید که الگوهای خوبی برای خیاطان و مشکل پسندها خواهد بود. حتما از این روش برای اطلاع از طرح های بهار و تابستان 1400 بهره ببرید.

(از کلکسیون طرح هایی با جنس پارچه کرپ حریر درجه یک جلو باز بهاره 1400)

(نمونه از مدل های ساده و شیک مدل مانتو بهاره 1400 جلو باز که نشان می دهد چگونه ترکیبی آبی تیره و لباس مونوکروم مشکی رنگ می تواند کنتراستی جذاب خلق کند. مخصوصا برای بانوانی که دوست دارند قد آن ها بلند و کشیده نشان داده گردد)

(از مدل مانتو بهاره 1400، شاهد مدلی شیک با برش های ساده هستیم. رنگ زرد، رنگ سال 2021 میلادی است که موسسه پنتون آمریکا اعلام نموده و رد پای آن در طراحی مانتو های شیک و مجلسی بهاره 1400 هم دیده می گردد. ترکیبی زرد و مشکی و مشکی و آبی و طوسی، برای طراحی مانتو های جلو باز بهاره گزینه های هوشمندانه ای به نظر می رسد)

توجه داشته باشید که مانتو های دو تیکه (سرهمی و رویه)، بیش تر برای بانوان جوان لاغر اندام توصیه می گردد. بانوانی که استایل درشت دارند، بهتر است از برش هایی استفاده نمایند که اندام ان ها را کشیده تر و لاغر نشان دهد. در بالا، مدل هایی که نشان داده شده، زیره کرپ اسکاچی داشته و رویه مازارتی ظریف در طراحی آن استفاده شده است که محصول را مناسب سه ماهه نخست سال 1400 شمسی به ارمغان آورده است.

برای بانوانی که به دنبال مدل هایی با جنس کرپ مازاراتی بهاره هستند، این طرح توصیه می گردد. گزینه خوبی برای طراحی استایل های کژوال شیک بهاری بوده و شکوه رنگ آبی کاربنی را در این نمونه مشاهده می کنید که با کفش و شلوار مشکی، ست خوبی را خلق می نماید. البته نباید از تاثیرگذاری اکسسوری های شیک بهار 1400 نیز در تکمیل استایل، غافل شد.

طرح فیس از ترندهای محبوب سال 1400 شمسی محسوب می گردد. روی کت یقه آرشال، این نوع مدل مانتو بهاره طراحی شده است که الگوی خوبی برای خیاطان و طراحان جوان است و برای فشن بلاگرها و استارت آپ های این حوزه نیز توصیه می گردد.

از کلکسیون مانتو های مدل بهاره 1400 شاهد یک طرح با دو رنگ مختلف هستیم. انتخابی برای بانوانی که به دنبال گزینه های سنگین و غیر بدن نما هستند. جنس پارچه طرح های بالا، حریر راه راه بوده که گزینه های خوبی برای روزهای بلند نیمه نخست سال در بهار و تابستان است. شیک و دوست داشتنی که در مزون های تهران و مراکز استان ها از این الگو و برش، زیاد استفاده شده است.

از طرح های ساده و شیک برای دختر خانم ها می توان الگوهای بالا را پیشنهاد کرد. جنس پارچه، وال است که انتخاب مطلوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان در بسیاری از نقاط کشور می باشد. به نظر می رسد که آبرفت نداشته باشد و در سایز های مختلف به وسیله مزون ها و فروشگاه های سراسر کشور قابل تهیه باشد.

دختر خانم های قد بلند که به دنبال طرح های رنگارنگ و کمی شلوغ هستند، می توانند مدل های بالا را در نظر بگیرند. جنس پارچه طرح های فوق الذکر، کرپ مازاراتی درجه یک است و با قد آستین 45 در دسترس است.

باز هم مدل هایی که انتخاب های هوشمندانه ای برای بانوان خوش استایل قد بلند است. غزن دارد و جنس پارچه طرح فوق، لمه ارگانزا است که داخل آن، آستر حریر به کار رفته است تا در روزهای گرم نیمه نخست سال، گزینه خوبی برای شیک پوش ها باشد و تبادل حرارت بدن به خوبی صورت بگیرد.

در این طرح، جنس پارچه از لمه ارگانزا داخل حریر و غزن دار است و مثل طرح قبلی، انتخاب مطلوبی برای بانوان شیک پوش قد بلند خواهد بود.

برای بانوانی که به دنبال طرح های جلو بسته هستند، این کالکشن ها در عید 1400 در محصولات بهاره مزون ها بسیار دیده شده است. پارچه طرح بالا، لکسوس درجه یک بوده و در سایز و رنگ های مختلف قابل تهیه خواهد بود.

اگر چه صورتی رنگ سال 1400 نیست و در سال های پیش توسط پنتون معرفی گردید، اما ترکیب صورتی و مشکی می تواند برای طراحی استایل های شیک بهار 1400 انتخاب مطلوبی باشد. در عکس بالا، جنس پارچه، لنیدور درجه یک بوده و در سایز و رنگ بندی های مختلف عرضه شده است.

در این طرح که در 2 رنگ مختلف دیده می گردد، شاهد تونیک یقه چین دار هستیم که با جنس پارچه جودن پلاس درجه یک فراوری شده است. از سبز آبی (کله غازی) تا بادمجونی و آبی کاربنی می توان در سایز های مختلف تهیه کرد و در بهار 1400 انتخابی ساده و شیک و البته ارزان داشت.

برای شیک پوش ها و خاص دوست های لاکچری گرد در سال 1400، مدل های مانتو شیک بهاره گران قیمت در طرح ها و رنگ ها مختلف بسیار فراوری شده است. در عکس بالا، مانتو مجلسی طرح Queen دیده می گردد که جنس پارچه مازاراتی داشته و در سایز های مختلفی روانه بازار شده است. زیره سارافون آستین حلقه ای، از پشت، زیپ مخفی خورده و کمربند به کار رفته نیز که نوار های طلایی کم رنگ دارد، شکست رنگ خوبی در طرح ایجاده نموده است.

این مدل با خرجکار لمه طلایی شکیل، باشکوه جلوه میکند. این طرح، غزن خورده بوده و جلو بسته نیز قابل استفاده است. قد مانتو بالا از جلو 85 و از پشت نیز 100 است. قد سارافن نیز 125 سانت می باشد. برای خاص بودن و جلوه کردن در مهمانی های بهاره، انتخاب هوشمندانه ای محسوب می گردد.

در بهار و تابستان 1400، بعضی از بانوان به دلیل شرایط شغلی خود به دنبال الگوها وطرح هایی برای خرید مانتو اداری شیک هستند. این نوع پوشش های زنانه ، مثل موارد مجلسی و کژوال، محدودیت دارند و بایستی مطابق با الگویی که هر اداره اعلام می نماید، تهیه گردد. یکی از الگوها، مورد بالا است که تن خور فوق العاده ای داشته و طرح کتی یقه انگلیسی دیپلمات محسوب می گردد. جنس پارچه فاستونی دیپلمات، انتخاب مطلوبی برای این طرح می باشد.

طرح های تیره رنگ برای بانوانی که می خواهند انحنا استایل درشت آن ها کم تر نمایان گردد، توصیه می گردد.

در عکس بالا که از کالکشن های بهاره 1400 است، شاهد طرحی با جنس پارچه ژاکارد ترک داخل آستری حریر و ارگانزا هستیم که در سایز و رنگ بندی های مختلفی قابل تهیه می باشد. قد عکس بالا، 120 بوده و غزن دارد.

در سایز ها و رنگ بندی های مختلف که الگوهایی برای خیاطان تازه کار نیز محسوب می گردد.

ادکلن های سلبریتی های ایرانی

(نمونه ای از مدل مانتو بهاره ترکیبی چاکدار)

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره الگوها و مدل های پیشنهادی فوق الذکر دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به وسیله بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید. لینک این گفتار را به وسیله کانال های تلگرامی و واتس آپی به اطلاع دوستان شیک پوش و مشکل پسند خود قرار دهید.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: لوکس تهران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7626

به "30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید