عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد، مسابقات بین المللی فقط محدود به تهران نشود

به گزارش هیو بلاگ، رئیس فدراسیون تنیس گفت: ضرورت دارد کمیته مسابقات در اولویت برنامه های خود، برنامه مدونی را برای راه اندازی لیگ برتر تهیه کند.

عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد، مسابقات بین المللی فقط محدود به تهران نشود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، داود عزیزی در مراسم معارفه رئیس و اعضای کمیته مسابقاتاین فدراسیون، راه اندازی مجدد لیگ برتر تنیس و لیگ های دسته پایین تر را برای بانوان و آقایان مورد توجه و تاکید قرار داد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: آنچه مسلم است لیگ برتر می تواند رونق رشته تنیس را دو چندان کند، بنابر این ضرورت دارد کمیته مسابقات در اولویت برنامه های خود، برنامه مدونی را برای راه اندازی لیگ برتر مدون کند.

داود عزیزی احیای مسابقات قهرمانی کشور در کلیه رده های سنی را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: در مسابقات قهرمانی کشور باید هر دو بخش پسران و دختران در قالب برنامه ریزی کمیته مسابقات قرار گیرد تا زمینه پویایی بیشتر استعدادهای تنیس فراهم گردد و شاهد پرورش نسل جدید و پیروز از تنیس بازان ایران باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس میزبانی رویدادهای بین المللی را برای توسعه تنیس مهم بر شمرد و گفت: میزبانی رویدادهای بین المللی به ویژه در رده سنی جوانان از برنامه های مهم فدراسیون است و این مهم باید مد نظر قرار گیرد که استان های مستعد نیز میزبان رویدادهای بین المللی باشند و برگزاری مسابقات بین المللی فقط محدود به تهران نگردد.

عزیزی گفت: در برنامه ریزی کمیته مسابقات باید شهرستان های مختلف نیز مد نظر قرار گیرند و سطح مسابقات فراگیر گردد تا در عرصه رقابتی زمینه شکوفایی استعدادها و پدید آمدن نخبگان تنیس به وجود آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4446

به "عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد، مسابقات بین المللی فقط محدود به تهران نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد، مسابقات بین المللی فقط محدود به تهران نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید