فتاحی: پرسپولیس اراده ای برای برگزاری ملاقات مقابل سپاهان نداشت، اسناد جدیدی ارائه می کنیم

به گزارش هیو بلاگ، سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت که این باشگاه، اسناد جدیدی در نشست کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای لغو ملاقات زردپوشان مقابل پرسپولیس ارائه می نماید.

فتاحی: پرسپولیس اراده ای برای برگزاری ملاقات مقابل سپاهان نداشت، اسناد جدیدی ارائه می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، رضا فتاحی درباره نشست مدیران باشگاه های لیگ فزونی با مسئولان کمیته شرایط فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان تیم ها در روزهای مختلف به فدراسیون آمدند و جلسه داشتند. ما پرونده ای در فیفا نداریم و فقط نظرات مطرح شده را گوش کردیم. انشاءالله این نشست ها ادامه داشته باشد و آسیب شناسی ها در فوتبال ما لحاظ گردد.

وی درباره صحبت های افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی گفت: پرونده قلعه نویی در فوتبال با قهرمانی هایی که کسب نموده، تعیین است و کسی نمی تواند بگوید این افتخارات، چطور به دست آمده است. قلعه نویی کادر فنی فهیمی دارد و طبق اصول فوتبال پیش می رود. او به هیچ وجه سنتی نیست و افتخاراتش با درایت و توانایی فنی بوده است. قلعه نویی روزبه روز خودش را مطابق فنون فوتبال دنیا پیش می برد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درخصوص جلسه فردا (پنجشنبه) کمیته استیناف برای صدر رای ملاقات پرسپولیس و سپاهان اعلام نمود: مدارک خود را ارسال کردیم و اسناد جدیدی داریم که آنها را ارائه می کنیم. انشاءالله که رای (شکست 3 بر صفر سپاهان) برگردد و نتیجه بازی در زمین رقم بخورد تا سایر تیم ها ضرر ننمایند.

فتاحی در این باره که گفته می گردد به مدیران باشگاه ها توصیه شده بازیکن خارجی نگیرند، گفت: اصلاً بحث عدم جذب بازیکن خارجی نبود و گفتند قرارداد بازیکنان خارجی، ریالی بسته گردد. ما هم گفتیم ممکن است بعضی بازیکنان با باشگاه ها، قرارداد داشته باشند یا اینکه این قانون باعث می گردد بازیکنان درجه یک به فوتبال ایران نیایند. قرار شد در این باره بحث کارشناسی نمایند و هر تصمیمی گرفته گردد، ما تابع آن هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا AFC استادیوم نقش دنیا اصفهان را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تأیید کرد یا خیر، گفت: بله این استادیوم به تأیید AFC رسید. ما استادیوم فولادشهر را هم معرفی کردیم، اما استادیوم نقش دنیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید شده است.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص اینکه پیروانی رقم قرارداد قلعه نویی با سپاهان را 10 میلیارد تومان عنوان نموده بود، گفت: این عدد را تایید نمی کنم و مطمئن باشید این رقم درست نیست، اما نمی توانم مبلغ قرارداد قلعه نویی را بگویم.

فتاحی درخصوص اینکه آیا کلاس آموزشی برای نمایندگان باشگاه ها برگزار می گردد یا خیر، توضیح داد: نبی تاکید نمود باشگاه ها برای همه مدیران خود کلاس آموزشی بگذارند.

وی در خصوص اینکه قلعه نویی گفته حاضر است سپاهان در تهران با پرسپولیس بازی کند، اعلام نمود: ما خواهان برگزاری بازی با پرسپولیس هستیم. خدا شاهد است که ما آمدیم بازی کنیم و من این موضوع را ساعت 5 به مرادی (ناظر ملاقات) گفتم، اما ارده ای برای برگزاری مسابقه در تیم پرسپولیس و مسئولان برگزاری بازی نبود.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان برگزاری مسابقه می خواستند بازی برگزار گردد یا خیر، بیان نمود: نمی گویم دوست نداشتند بازی برگزار گردد. رختکن تیم پرسپولیس کنار رختکن داوران بود و آنها لباس پوشیده بودند تا استادیوم را ترک نمایند.

فتاحی درباده احتمال شکایت باشگاه سپاهان به دادگاه عالی ورزش در صورت تأیید فزونی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در کمیته استیناف گفت: ابتدا اجازه دهید جلسه کمیته استیناف برگزار گردد. مگر شما قاضی پرونده هستید؟ صالحی (رئیس کمیته استیناف) هم گفت پرونده را هنوز ندیدم و امیدوارم رای خوبی صادر گردد.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3220

به "فتاحی: پرسپولیس اراده ای برای برگزاری ملاقات مقابل سپاهان نداشت، اسناد جدیدی ارائه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: پرسپولیس اراده ای برای برگزاری ملاقات مقابل سپاهان نداشت، اسناد جدیدی ارائه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید