سورپرایز ویژه گل محمدی برای بازی مقابل فولاد

به گزارش هیو بلاگ، محتمل است نعمتی در ملاقات با گل گهر هم غایب باشد.

سورپرایز ویژه گل محمدی برای بازی مقابل فولاد

به گزرش گروه ورزشی خبرنگاران، در تمرینات این روزهای پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی چند مهره تاثیر گذار به صورت اختصاصی تمرین می نمایند تا هرچه زود تر بتوانند به شرایط ایده آل برسند. یکی از این بازیکنان سیامک نعمتی است که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در سوپرجام به اسم یار تعویضی به بازی رفت اما با برخوردی که در این بازی برای او به وجود آمد از ناحیه کتف مصدوم شد تا با دستی بانداژ شده در جشن قهرمانی این تیم حضور یابد.

نعمتی در تمرینات سرخپوشان روزهای طاقت فرسایی را سپری می نماید. او در بازی مس غایب بود و در زمانی که کار برای پرسپولیس گره خورده بود حضور این بازیکن در زمین می توانست کار را برای پیروز شدن قرمزها راحت تر کند. نعمتی احتمالا بازی با دیگر تیم کرمانی یعنی گل گهر را هم از دست خواهد داد.

سرخ ها پس از بازی با گل گهر سیرجان باید در یک بازی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم جواد نکونام در فولاد آره نا بفرایند. از آن جایی که تک تک امتیازات در هفته های پایانی می تواند مشخص نماینده قهرمان باشد، رسیدن بازیکنان مصدوم می تواند ورق را به سود پرسپولیس برگرداند. باید دید نعمتی به بازی با فولاد می رسد یا فرایند بهبودی مصدومیت او طولانی تر می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8798

به "سورپرایز ویژه گل محمدی برای بازی مقابل فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز ویژه گل محمدی برای بازی مقابل فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید