10 بدنساز برتر تاریخ چه کسانی هستند؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد

به گزارش هیو بلاگ، برترین بدنسازان تمام دوران چه کسانی هستند؟ در فهرست 10 نفر برتر تاریخ بدنسازی شما نام چه کسانی به چشم می خورد؟ این سوال می تواند محل بحث و اختلاف نظرهای زیادی باشد و با آنکه احتمالا فهرست 5 نفر برتر این عرصه از نظر بیشتر هواداران بدنسازی مشابه و شامل اسطوره هایی است که بیشترین تعداد مستر المپیا را برده اند، اما نیمه پایینی این فهرست 10 نفره بسیار انعطاف پذیرتر است. اما آیا فقط قهرمانی مستر المپیا مهم است؟ اسطوره های پیش از این رویداد چطور؟ آیا باید این ورزشکاران تنها در دوران اوج سنجید یا در کل دوران حرفه ای؟

10 بدنساز برتر تاریخ چه کسانی هستند؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد

به گزارش روزیاتو، از پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) خواستیم که 10 بدنساز برتر تمام دوران را به ترتیب فهرست کند.

نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره ای به فزونین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه نموده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با 10 عنوان میس المپیا)، لندا موری (با 8 عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با 6 میس المپیا) دیده نمی گردد.

متن زیر به وسیله ChatGPT ارائه شده است:

فهرست کردن 10 بدنساز برتر تمام دوران امری سلیقه ای است و می تواند بر اساس نظرات فردی متفاوت باشد. با این حال، بسیاری از مردم ورزشکاران زیر را جزو فزونین بدنسازان تاریخ می دانند:

1. آرنولد شوارتزنگر

هفت بار برنده مستر المپیا و یکی از نمادین ترین بدنسازان در تاریخ. آرنولد به محبوبیت بدنسازی در سراسر دنیا یاری کرد و به یک بازیگر و شخصیت سیاسی پیروز تبدیل شد.

2. رونی کلمن

رونی کلمن رکورد بیشترین قهرمانی مستر المپیا را با هشت برد دارد. اندام حجیم و قدرت باورنکردنی کلمن او را به یک قدرت برتر در این ورزش تبدیل کرد.

اصلاح: رونی کلمن این رکورد را با لی هانی به اشتراک گذاشته است.

3. لی هانی

برنده هشت بار مستر المپیا و جوان ترین قهرمانی که تا به امروز این عنوان را کسب نموده است. چیرگی و فزونی او در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 جایگاه او را در میان بزرگان مستحکم کرد.

اصلاح: آرنولد جوان ترین برنده تاریخ المپیا بود. او 23ساله بود که در سال 1970 قهرمان شد. هانی در سال 1984 در هنگام قهرمانی مستر المپیا 24ساله بود.

4. فیل هیث

هیث با هفت برد در مستر المپیا، یک رقیب سرسخت بود و اندام فوق العاده ای داشت که لقب هدیه را برایش به ارمغان آورد.

5. دوریان یتس

یتس که به تمرینات شدید و سبک منحصر به فردش شناخته شده است، شش عنوان مستر المپیا را در طول دهه 1990 به دست آورد.

6. فلکس ویلر

اگرچه او هرگز عنوان مستر المپیا را به دست نیاورد، اما زیبایی شناسی و هیکل متقارن فلکس ویلر او را به ورزشکاری محبوب در میان هواداران این رشته و یکی از فزونین بدنسازان تمام دوران تبدیل کرد.

7. سرجیو اولیوا

اولیوا که با لقب اسطوره شناخته می گردد، در طول دهه 1960 سه عنوان مستر المپیا را به دست آورد و به علت ژنتیک و جثه باورنکردنی اش بسیار مورد توجه نهاده شد.

8. فرانک زین

زین که سه بار برنده مستر المپیا شد، به خاطر اندام زیبایش شناخته شده بود و یکی از متقارن ترین بدنسازان تاریخ به حساب می آمد.

9. دکستر جکسون

با بردهای متعدد و یک عنوان مستر المپیا در سال 2008، دوام طولانی و پایداری جکسون در این ورزش باعث شده است که او در میان فزونین ها قرار بگیرد.

10. جی کاتلر

دوران حرفه ای رقابتی کاتلر که چهار بار برنده مستر المپیا شد، سال ها طول کشید و او به علت اندام حجیم و عضلات چشمگیرش شناخته شده بود.

ChatGPT در آخر این شرح را اضافه نموده که لطفا توجه داشته باشید که این فهرست کامل نیست و بسیاری از بدنسازان شگفت انگیز دیگر هم هستند که سهم قابل توجهی در این ورزش داشته اند. رتبه بندی ها بسته به نظرات افراد می تواند تغییر کند و دستاوردهای بدنسازان تازه ممکن است در طول زمان این فهرست را تغییر دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13858

به "10 بدنساز برتر تاریخ چه کسانی هستند؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بدنساز برتر تاریخ چه کسانی هستند؟ هوش مصنوعی پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید