عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم=شروع زود هنگام موج سوم کرونا در جنوب کرمان

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم نسبت به موج سوم کرونا قبل از پاییز در این منطقه هشدار داد.

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم=شروع زود هنگام موج سوم کرونا در جنوب کرمان

دکتراصغر مکارم در گفت و گو با خبرنگاران ضمن هشدار نسبت به موج سوم کرونا در جنوب کرمان گفت: اگر پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های محرم رعایت نشوند، شاهد موج سوم کرونا قبل از پاییز در این منطقه خواهیم بود.

وی از فرایند کاهشی آمار فوتی ها و مبتلایان به کووید 19 در جنوب کرمان اطلاع داد و اظهار کرد: موج دوم کرونا با همکاری و ایثار کادر بهداشت و درمان در حال کنترل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه آمار مرگ و میر کرونا در جنوب کرمان همچنان فرایند کاهشی دارد اضافه کرد: این موضوع نشان از کنترل موج دوم کرونا در جنوب کرمان دارد و امید داریم به عزت عزای امام حسین(ع) و با یاری کادر بهداشت و درمان بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم و آمار مبتلایان و فوتی های این روزها، امیدواری به عبور از موج دوم را تایید می نماید.

وی با اشاره به اهمیت و صندلی مکتب انسان ساز عاشورا و نقش عزاداری سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در حفظ اسلام گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم در از بین بردن ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است و بر این اساس درخواست داریم، شاگردان و شیفتگان مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری ها را بر اساس دستورالعمل های مصوب ابلاغی ستاد کرونا برگزار نمایند.

مکارم رعایت شیوه نامه بهداشتی را در ماه محرم از عزاداران حسینی خواهان شد و هشدار داد: اگر مردم در عزاداری های محرم پروتکل های بهداشتی را رعایت ننمایند، قبل از رسیدن، فصل پاییز موج سوم کرونا در منطقه شروع خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به آمار روزانه جانباختگان در موج دوم کرونا در جنوب استان کرمان گفت:متاسفانه در موج دوم تعداد جانباختگان به 8 نفر در روز هم رسیده است که اگر پروتکل های بهداشتی در محرم رعایت نشود، ممکن است، شاهد پیک سوم کرونا باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4987

به "عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم=شروع زود هنگام موج سوم کرونا در جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم=شروع زود هنگام موج سوم کرونا در جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید