طرز تهیه کرم قهوه برای داخل انواع تارت

به گزارش هیو بلاگ، کرم قهوه یکی از دسرهای شیرین و لذیذ است در قنادی ها برای داخل تارت استفاده می گردد. این کرم تارت را خوش طعم تر و دلچسب تر می نماید بنابراین اگر دوست دارید طعم و بوی قهوه را در دسری شیرین و دلچسب تجربه کنید، کرم قهوه داخل تارت یک گزینه عالی است. همراه ما باشید تا طرز تهیه کرم قهوه برای داخل تارت را با جزییات مرور کنیم. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه انواع سس و کرم مناسب برای استفاده به عنوان روکش کیک و تارت را مرور نموده بودیم که از جمله مهمترین و مجذوب کننده ترین آن ها می توانید طرز تهیه سس براق فرانسوی و طرز تهیه سس کاتلا را هم بخوانید.

طرز تهیه کرم قهوه برای داخل انواع تارت

مواد لازم برای تهیه کرم قهوه برای تارت

  • شکلات شیری سوربن 145 گرم
  • خامه پاستوریزه کاله 135 گرم
  • شیر کم چرب کاله 25 گرم
  • پودر قهوه 7 گرم
  • گلوکز 18 گرم
  • ژلاتین مس 16 گرم

طرز تهیه کرم قهوه برای تارت

ترکیب مواد برای تهیه کرم

اولین مرحله از طرز تهیه کرم قهوه این است که خامه، شیر و پودر قهوه را روی اجاق گاز بگذارید تا به جوش بیاید و بعد از روی حرارت بردارید سپس در نهایت ژلاتین مس را اضافه کنید و پس از حل شدن ژلاتین، بلافاصه شکلات ها را اضافه کنید.

بلندر مواد با هم

حالا و در این مرحله از طرز تهیه کرم قهوه مناسب داخل تارت نوبت آن رسیده است که مواد را به مدت 2 دقیقه استراحت دهید بعد آن ها را بلندر کنید تا امولسیفای گردد.

نکات تکمیلی برای تهیه کرم و دسر مناسب کیک و تارت

همان طور که بالا هم اشاره کردیم کرم قهوه یکی از مناسب ترین کرم ها برای داخل تارت است. بنابراین کافی است خمیر تارت را آماده کنید و بعد در فر بپزید و بعدا از این کرم برای داخل تارت بهره ببرید. طرز تهیه خمیر تارت را می توانید با جزییات کامل در کتاب کاله بخوانید.

اما یادتان باشد که این کرم می تواند طعم و مزه خوبی را به پنکیک های شما اضافه کنید پس ابتدا طرز تهیه انواع پنکیک را در کتاب کاله بخوانید بعد خودتان و عزیزانتان را به کسب یک تجربه نو از پنکیک مهمان کنید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 14230

به "طرز تهیه کرم قهوه برای داخل انواع تارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کرم قهوه برای داخل انواع تارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید