شافعیان: از سیستم سرعت استفاده کردیم و برای قهرمانی آمده بودیم، فدراسیون مجبور بود لیگ را برگزار کند

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه گفت: تغییر تاکتیکی ما زیاد بود و از سیستم سرعت استفاده کردیم تا به قهرمانی رسیدیم.

شافعیان: از سیستم سرعت استفاده کردیم و برای قهرمانی آمده بودیم، فدراسیون مجبور بود لیگ را برگزار کند

به گزارش خبرنگاران، نشمین شافعیان بعد از قهرمانی اشتادسازه در لیگ برتر هندبال بانوان، گفت: به تیم کازرون خسته نباشید می گویم و از بازیکنانم تشکر می کنم. یک برد و یک باخت داشتیم و بازی امروز برای ما سرنوشت ساز بود. حریف را آنالیز کرده بودیم و توانستیم با پیروزی، دو امتیاز را کسب کرده و برای دومین بار قهرمانی مسابقات را کسب کنیم.

سرمربی اشتادسازه درباره خداحافظی شیدا فلاحی خاطر نشان کرد: همه بچه ها امروز خوب بازی کردند و شیدا فلاحی کاپیتان تیم ملی و اشتادسازه بعد از یک بازی فوق العاده خداحافظی کرد. امیدوارم در آینده در جایگاه مربی از او استفاده کنیم.

وی درباره اینکه شاملی تغییر تاکتیک داد تا بتواند نتیجه را جبران کند، گفت: ما سعی کردیم دو ارنج داشته باشیم. تغییر تاکتیکی ما زیاد بود و از سیستم سرعت استفاده کردیم و برای قهرمانی آمده بودیم.

شافعیان درباره برگزاری متفاوت لیگ امسال، یادآور شد: شرایط امسال متفاوت و سخت بود، البته فدراسیون مجبور بود تصمیم بگیرد لیگ را برگزار کند. تشکر می کنم که بازی ها برگزار گشت، چون خیلی ها منبع درآمدی نداشتند، اما با برگزاری لیگ این شرایط فراهم شد و سطح مسابقات هم بالا بود.

به گزارش خبرنگاران، شیدا فلاحی کاپیتان تیم اشتادسازه در پایان دیدار فینال لیگ برتر هندبال بانوان خداحافظی کرد و گفت که فعالیت خود را در عرصه مربیگری ادامه می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7468

به "شافعیان: از سیستم سرعت استفاده کردیم و برای قهرمانی آمده بودیم، فدراسیون مجبور بود لیگ را برگزار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شافعیان: از سیستم سرعت استفاده کردیم و برای قهرمانی آمده بودیم، فدراسیون مجبور بود لیگ را برگزار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید