دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه های اجتماعی منتشر نموده بود، اطلاع داد.

دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی عکس ها و فیلم عروسی وی را که در حافظه جانبی گوشی تلفن همراهش بوده است پس از مفقود شدن آن انتشار داده است، رسیدگی به موضوع و دستگیری مجرمان در دستور کار مأموران پلیس فتا نهاده شد.

وی اضافه نمود: با انجام آنالیز های فنی و تحقیقات لازم توسط مأموران پلیس، مجرم در فضای مجازی مورد شناسایی نهاده شد و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی گفت: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود اما در روبرو با مدارک و مستندات موجود در پرونده به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران عظیم به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز بعضی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر بر روی سیستم های رایانه ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنید و درصورت مشاهده موارد مشابه حتما مراتب را به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6101

به "دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید