تبعیض ، بی برنامگی و بی خیالی برخی مدیران در خوزستان

به گزارش هیو بلاگ، نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: سالهاست مردم خوزستان از تبعیض، بی برنامه گی و بی خیالی برخی مدیران رنج می برند.

تبعیض ، بی برنامگی و بی خیالی برخی مدیران در خوزستان

به گزارش خبرنگار از ،سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با تقدیر از حضور 12 نماینده عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: نمایندگانی که تنها برای چند ساعت به عنوان میهمان در منطقه غیزانیه حضور پیدا کردند به اوج محرومیت ها، تبعیض ها، اشرافی گری ها و فاصله بین مردم و مدیران پی بردند اما ظاهراً مسوولان ارشد استان هنوز به این موضوع پی نبرده اند.

او ادامه داد: خوزستان سالهاست از تبعیض و بی توجهی و بی تفاوتی و مدیریت های ناکارآمد که عموما زاییده سفارشات و گروه بازی ها ست رنج می برد و متاسفانه کسی نیز فریاد این مردم را به جایی نرسانده و اگر واکنش ها و پیگیری های امروز مقامات در خصوص غیزانیه را می بینید این ناشی از انعکاس فریاد داد خواهی مردم آن منطقه در فضای مجازی بود.

عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس با انتقاد از سکوت نمایندگان خوزستان در جلسه شامگاه گذشته با استاندار خوزستان گفت: همین تعارفات و سکوت ها باعث شده شرایط خوزستان به این شکل باقی بماند.

مولوی افزود: فریاد عطش مردمی که در کنار رودخانه ها و سدها ساکن هستند سالهاست از چوئبده تا ایذه و غیزانیه و ... بالاست اما تنها منت مسوولان افزودن تانکر ها و وعده هایی است که معلوم نیست کی به سرانجام برسند.

د

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3779

به "تبعیض ، بی برنامگی و بی خیالی برخی مدیران در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعیض ، بی برنامگی و بی خیالی برخی مدیران در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید