کشف 50 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در استان مرکزی

به گزارش هیو بلاگ، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف 50 دستگاه وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت توسط اداره تشخیص هویت و کشف عملی جرایم این پلیس اطلاع داد.

کشف 50 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در استان مرکزی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری مهر، کامیار چهری گفت: یکی از برنامه ریزی های عملیاتی پلیس آگاهی در ارتقا کیفی مأموریت ها و توسعه خدمات رسانی، توجه ویژه به هوشمندسازی و بهره گیری از روش های علمی، تخصصی و آزمایشگاهی در کشف جرم است.

وی برخورد با دزدان و کشف اموال مسروقه را جزئی از برنامه های پلیس در این فرایند خواند و ادامه داد: با توجه به اینکه در بعضی از موارد، وسایل نقلیه توقیف شده در عملیات های پلیس به علت های مختلف در مشخص اصالت با مشکل روبرو می شوند، آنالیز تخصصی در این خصوص از سوی کارشناسان احراز اصالت وسایل نقلیه اداره تشخیص هویت و کشف علمی جرایم پلیس پیگیری می گردد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه نمود: از ابتدای سال تا به امروز در بازدیدهای میدانی کارشناسان این اداره از پارکینگ ها، تعداد 43 دستگاه موتورسیکلت و 7 دستگاه خودرو مسروقه شناسایی و سیر مراحل قانونی تحویل وسایل نقلیه به مالکان آنها صورت گرفته است.

چهری بیان نمود: تعداد 25 دستگاه از این وسایل نقلیه دارای سابقه سرقت از استان مرکزی و مابقی مربوط به استان های تهران، قم، البرز، لرستان و اصفهان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در سرانجام گفت: طی پیگیری های پلیس در این خصوص این کشفیات تا کنون 10 نفر دزد وسایل نقلیه نیز شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6250

به "کشف 50 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 50 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید