کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته

به گزارش هیو بلاگ، رییس کلانتری 175 باقر شهر از کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد.

کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ داوود آقازاده از کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد.

رییس کلانتری 175 باقر شهر ادامه داد: یازدهم شهریور ماه دو شهروند به کلانتری 175 باقرشهر مراجعه و اعلام کردند، مالک فروشگاهی هستند و اخیرا تعداد قابل توجهی آب معدنی از شخصی که مالک فروشگاهی است، خریداری کرده اند، اما آب معدنی ها تاریخ گذشته است.

وی بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد که این شخص تاریخ آب معدنی ها را با دستگاه تغییر داده و تاریخ جدید زده است.

سرهنگ آقا زاده گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی عوامل کلانتری 175 باقرشهر برای بررسی دقیق موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، آدرس اعلامی یک مجتمع تجاری در حوالی باقرشهر است.

رییس کلانتری باقر شهر با اشاره به اینکه هویت مالک مجتمع تجاری شناسایی شد، گفت: در بررسی های بیشتر 30هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته از داخل انباری این مجتمع کشف شد.

وی افزود: مالک انباری در همان بازپرسی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و گفت که با استفاده از دستگاه چاپ تاریخ ها را تغییر داده است و آب معدنی های تاریخ گذشته را فروخته است.

این مقام انتظامی شرح داد: متهم برای دریافت دستور قضائی به همراه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی معرفی شد وکشف جزئیات پرونده در دستور کار واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5212

به "کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 30 هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید