پوچتینو جانشین سولسشایر در منچستریونایتد می گردد؟

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی پیشین تاتنهام در رادار مدیران باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

پوچتینو جانشین سولسشایر در منچستریونایتد می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست تحقیر آمیز خانگی 6 - یک یکشنبه شب منچستریونایتد مقابل تاتنهام در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، فشارها روی اولگنار سولسشایر بیشتر شده و گفته می گردد صندلی او در این تیم متزلزل شده است.

نشریه دیلی استار مدعی شد؛ باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر برنامه ای برای اخراج اولگنار سولسشایر ندارد اما اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد در حال برنامه ریزی است تا در صورتی که باشگاه تصمیم به گام برداشتن در جهت جدیدی داشت، برنامه های جدید را اجرایی کند.

یکی از این برنامه ها استخدام مائوریسیو پوچتینو در صورت اخراج اولگنار سولسشایر است، کسی که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تاتنهام در ماه نوامبر 2019، دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است.

پوچتینو 48 ساله از سال 2014 راهنمایی اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در صندلی سوم فصل را به سرانجام برد.

منچستریونایتد از سه بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس تنها سه امتیاز کسب نموده و با یک بازی کمتر در رده شانزدهم جدول 20 تیمی این رقابت ها جای دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5549

به "پوچتینو جانشین سولسشایر در منچستریونایتد می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو جانشین سولسشایر در منچستریونایتد می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید