پرسپولیس اعتراض استقلال را تلافی می نماید؛ دربی باید با تعداد بازی برابر برگزار گردد خبرنگاران

به گزارش هیو بلاگ، باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده به برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری بازی عظیم پایتخت اعتراض خود را اعلام خواهد نمود.

پرسپولیس اعتراض استقلال را تلافی می نماید؛ دربی باید با تعداد بازی برابر برگزار گردد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال در دور رفت رقایت های لیگ برتر به سازمان لیگ بابت برگزاری هرچه سریع تر بازی های معوقه پرسپولیس اعتراض کرد و تاکید داشت تیم فوتبال پرسپولیس باید ابتدا مسابقه عقب افتاده اش مقابل سپاهان را برگزار نموده و بعد از برگزاری بازی های معوقه اش در دربی حضور پیدا کند. اعتراضی که نتیجه داد و سازمان لیگ با تغییر زمان دربی شرایطی را فراهم آورد تا پرسپولیس پس از برگزاری بازی های معوقه اش تا قبل از هفته هشتم، مقابل استقلال به میدان برود.

حال این اتفاق در دور برگشت مسابقات به صورت معکوس اتفاق افتاده و این تیم استقلال است که یک بازی عقب افتاده مقابل نفت آبادان را باید پیش از دربی برگزار کند. همین موضوع نیز باعث اعتراض گسترده طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی شده است. طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی از جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری خواسته اند اعتراض خود را نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ اعلام نمایند.

بر همین اساس پیگیری حاکی از آن است با توجه به فشار افکار عمومی و اعتراض گسترده طرفداران، باشگاه پرسپولیس قرار است طی چند روز آینده با درخواستی رسمی از سازمان لیگ بخواهد هر دو تیم با تعداد بازی های یکسان و برابر در دربی حضور پیدا نموده و استقلال قبل از حضور در دربی ملاقات معوقه اش مقابل نفت آبادان را برگزار کند.

بازی استقلال و نفت آبادان که باید طبق برنامه 19 فروردین در آبادان برگزار می شد، در پی درخواست رسمی باشگاه استقلال از ستاد مبارزه با کرونا، به تعویق افتاد.

اگر سازمان لیگ به این اعتراض پرسپولیس ترتیب اثر بدهد، قطعا زمان برگزاری دربی نیم فصل دوم تغییر می نماید. چهارشنبه 22 بهمن برای برگزاری این ملاقات در نظر گرفته شده است.

طرفداری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7719

به "پرسپولیس اعتراض استقلال را تلافی می نماید؛ دربی باید با تعداد بازی برابر برگزار گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس اعتراض استقلال را تلافی می نماید؛ دربی باید با تعداد بازی برابر برگزار گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید