واشنگتن تشدید جنگ اطلاعاتی علیه روسیه را آنالیز می نماید

به گزارش هیو بلاگ، یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که فرماندهی سایبری آمریکا در آسناته انتخابات ریاست جمهوری 2020، در حال گسترش تاکتیک های جنگ اطلاعاتی علیه روسیه است.

واشنگتن تشدید جنگ اطلاعاتی علیه روسیه را آنالیز می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی سایبری آمریکا (Cybercom) در حال فراوری و گسترش تاکتیک های جنگ اطلاعاتی علیه روسیه است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از مقام های سابق و فعلی آمریکا گزارش کرد که ارتش آمریکا گسترش روش های مقابله با تهدیدات خارجی در فضای سایبری را در ارتباط با مداخله احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شروع نموده است.

طبق این گزارش، سناریوهای احتمالی تا حد زیادی بر اساس عملیاتی است که فرماندهی سایبری آمریکا در پاییز سال گذشته در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا انجام داد. در آن بازه زمانی، آمریکا، فعالیت آژانس تحقیقات اینترنتی سن پترزبورگ را مختل کرد.

واشنگتن پست ادامه داد، در حال حاضر، اقدامات آمریکا شامل ارسال هشدارهایی به سران سرویس های امنیتی، نظامی و تجاری روسیه می گردد، مبنی بر اینکه در صورت هرگونه مداخله احتمالی در انتخابات آمریکا، با پیامدهایی روبرو خواهند شد.

از جمله گزینه های دیگری که فرماندهی سایبری آمریکا در حال آنالیز آن است، گسترش اطلاعات اشتباه با هدف پاشیدن بذر اختلاف در حاکمیت روسیه است.

پنتاگون و فرماندهی سایبری آمریکا حاضر به اظهارنظر درباره خبر واشنگتن پست نشدند.

سرویس های ویژه آمریکا، روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا متهم می نمایند اما روسیه به طور مداوم تمامی این اتهامات را رد نموده است.

ق

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1289

به "واشنگتن تشدید جنگ اطلاعاتی علیه روسیه را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن تشدید جنگ اطلاعاتی علیه روسیه را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید