هیچ کس کارگران هفت تپه را برای تجمعات اعتراضی مواخذه نکند

به گزارش هیو بلاگ، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس حق ندارد کارگران هفت تپه را برای برگزاری تجمعات بحق شان که پیگیری مطالبات صنفی هستند، مواخذه کند.

هیچ کس کارگران هفت تپه را برای تجمعات اعتراضی مواخذه نکند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صبح امروز، 11 تیرماه چند تن از کنندگان مجلس شورای اسلامی ضمن سفر به استان خوزستان در جمع کارگران معترض شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور پیدا کردند و پای درد و دل های این قشر مظلوم نشستند.

سیدنظام الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل 90 و علی خضریان، عضو کمیسیون اصل 90 و احمد نادری، رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی، کنندگانی هستند که امروز در جمع کارگران هفت تپه حاضر شدند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جمع کارگران هفت تپه گفت: ما نه برای نمایش و نه برای وعده از مجلس آمده ایم؛ بلکه برای حل مسائل هفت تپه بین شما کارگران حاضر شدیم.

موسوی اضافه کرد: رسیدگی به شرایط حقوق های معوق کارگران هفت تپه که مطالبه اصلی شماست، در دستور کار ما قرار گرفته است. چرا باید کارگران این شرکت 49 روز برای پرداخت معوقاتشان تجمع کنند؟ هیچ کسی حق ندارد شما را برای برگزاری این تجمعات مواخذه کند.

وی ابراز کرد: با هدف حل مسائلتان به اینجا آمدیم و در گام اول باید با کسانی که با نام خصوص سازی، اموال شرکت ها را به تاراج بردند، برخورد شود و در گام دوم با واردکنندگان شکر به کشور برخورد می کنیم و در مجلس شورای اسلامی قطعا پیگیر این جریان و اعتراضات بحق شما خواهیم بود.

ناگفته نماند که یوسف بهمنی و ابراهیم عباسی نیز به عنوان فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این تجمع اعتراضی سخنرانی کردند و به بیان مسائل و مطالبات کارگران پرداختند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4738

به "هیچ کس کارگران هفت تپه را برای تجمعات اعتراضی مواخذه نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس کارگران هفت تپه را برای تجمعات اعتراضی مواخذه نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید