نقص عظیم استقلال باید رفع گردد، نبود مدیریت قوی لطمه زده است

به گزارش هیو بلاگ، سعید بیگی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در همه سال های اخیر که استقلال دستش از جام کوتاه بوده، از کادر مدیریت قدرتمندی برخوردار نبوده و این موضوع به آنها ضربه زده است.

نقص عظیم استقلال باید رفع گردد، نبود مدیریت قوی لطمه زده است

وی اضافه نمود: اغلب مدیرانی که در سال های گذشته در نقش هیات مدیره یا مدیرعامل به این باشگاه تزریق شده اند، کاریزما و تجربه لازم را برای تصدی این پست نداشتند. خیلی از اعضای هیات مدیره فقط برای مصاحبه کردن و چهره شدن آمدند و بعضاً نیز مدیران عامل ظرفیت های لازم برای اشغال این جایگاه را نداشتند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: باید این نقیصه در استقلال مرتفع گردد و موفقیت برای این تیم میسر نخواهد شد مگر آنکه مدیریت آن اصلاح گردد. این باشگاه مدیرانی احتیاج دارد که با فوتبال بیگانه نباشند و از جنس خودش باشند. اعضای هیات مدیره این باشگاه باید تلفیقی از چهره های ورزشی و مالی باشند. مالی هایی که تنها هنرشان قرض کردن نباشد بلکه بتوانند برای این تیم ایجاد درآمد نمایند.

بیگی خاطرنشان ساخت: نقش مدیرعامل هم در این باشگاه بسیار مهم است و وقت آن رسیده که کار را به یک متخصص سپرد. فردی باتجربه و قاطع که برای این کار اهلیت داشته باشد و همه گروه های استقلال روی او اجماع داشته باشند، فردی که در خانواده استقلال و حتی در ورزش کسی روی حرف او حرف نزند و کاملاً دلسوز این باشگاه باشد. الان زمانش رسیده که باشگاه توسط استقلالی های اصیل و قدیمی اداره گردد نه افرادی که در این باشگاه مشهور شوند و برای خودشان رزومه جمع نمایند.

هافبک پیشین تیم استقلال در ادامه توضیح داد: تا زمانی که این اتفاق در باشگاه نیفتد و کار به دست متخصصان دلسوز و باتجربه که از خانواده این تیم هستند سپرده نگردد، شرایط تغییر اساسی نخواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5739

به "نقص عظیم استقلال باید رفع گردد، نبود مدیریت قوی لطمه زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص عظیم استقلال باید رفع گردد، نبود مدیریت قوی لطمه زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید