نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از سهمیه بندی گاز ، جریان دانشجویی پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود

به گزارش هیو بلاگ، دبیر جنبش عدالتخواه سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه بندی گاز موجی از نگرانی ها را در بین شهروندان ایجاد نموده است؛ چراکه مردم 4 سیلندر گاز را برای استفاده ماهیانه کافی نمی بینند.

نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از سهمیه بندی گاز ، جریان دانشجویی پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود

کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: سالیان درازی است که مشکل کمبود گاز در فصل سرما یکی از معضلات اساسی مردم سیستان و بلوچستان بوده و طی سال های اخیر این قضیه به مراتب شدت یافته و باعث شده قامت زنان و مردان سیستانی و بلوچ بیش از پیش در زیر سیلندر های گاز خم گردد.

کمالی اضافه نمود: موضوع کمبود گاز در فصل سرما همواره یکی از مسائل مردم شهر های مختلف استان بوده، اما طی دوسال اخیر این قضیه شدت یافته؛ به طوری که در فصل گرم سال نیز به مانند فصول سردتر شاهد کمبود گاز بوده ایم.

این فعال دانشجویی تاکید نمود: افزایش گلایه ها طی دوسال گذشته در شهرستان های شمالی استان باعث شد که سال جاری جهت حل مشکل کمبود احتمالی گاز در فصل سرما سهمیه بندی گاز به مانند نفت صورت گیرد، تا شاید به این طریق شاهد کاهش دغدغه ها در زمینه کمبود احتمالی گاز باشیم.

وی با اشاره به سهمیه ای بودن گاز گفت: شنیده ها حکایت از این دارد که سهمیه پیشنهادی برای هرخانوار 4 سیلندر گاز در ماه در نظر گرفته شده که در کنار سهمیه نفت، مردم ماهیانه می توانند آن را دریافت نمایند؛ اما این تصمیم موجی از نگرانی ها را در بین شهروندان ایجاد نموده است؛ چرا که مردم این مقدار را جهت استفاده در پخت و پز، وسایل گرمایشی و آبگرمکن های منزل کافی نمی دانند و خواهان افزایش سهمیه گاز مایع می باشند.

کمالی یادآور شد: ضمن تشکر از پیگیری های اخیر نمایندگان مجلس دراین خصوص، خواهشمندیم در آینده نیز با حساسیت بیشتری در زمینه به نتیجه رساندن طرح انتقال گاز به سیستان عمل نموده تا ان شاءالله در سریع ترین زمان ممکن شاهد حل همیشگی مشکل گاز باشیم. علاوه بر نمایندگان از فرمانداران حوزه سیستان نیز درخواست داریم در سفر پیش رو کمیسیون انرژی مجلس و همچنین به وسیله سایر راه های ارتباطی درخصوص افزایش سهمیه گاز رایزنی های لازم را انجام داده تا شاهد برطرف این نگرانی به حق مردم نجیب سیستان پیش از ایجاد مشکل اساسی در فصل سرما باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5347

به "نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از سهمیه بندی گاز ، جریان دانشجویی پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از سهمیه بندی گاز ، جریان دانشجویی پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید