مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در آیین شروع عملیات ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی فقیه و شاه فضل در قمصر از برگشت مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به آموزش و پرورش اطلاع داد.

مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت

به گزارش معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، در آیین شروع عملیات ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی فقیه و شاه فضل در قمصر گفت: اینکه همه می آیند تا یک فعل ارزشمند در یک منطقه اتفاق بیفتد، در نزد خدا، قرب و صندلی ویژه دارد و همت یک بانو نیک اندیش برای بهبود امور، قابل ستایش است.

احمدی اضافه کرد: یکی از مسائل کشور این است که آموزش ها به هم وصل نیست که رهبر معظم انقلاب هم در ملاقات با معلم ها ضمن تقدیر از کوشش فرهنگیان به درستی به آن اشاره نمود. کودک در مهد کودک ها و مجموعه بهزیستی یک مدل آموزش می بیند و در مدرسه یک مدل دیگر آموزش می بیند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: خوشبختانه مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت و مسئولیت حوزه های مختلف برنامه ریزی، مدیریت، نظارت و ارزیابی مهدکودک ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد.

احمدی لاشکی تاکید نمود: نیروی انسانی، دغدغه دوم آموزش و پرورش است. یک میلیون نفر فرهنگی به آموزش می پردازند ولی آنها را چند دسته نموده ایم، نهضتی، خرید خدماتی و حق التدریسی که صندلیی ندارد که آموزش باید به یک شکل باشد.

وی گفت: با پیگیری های وزیر و مجموعه وزارت آموزش و پرورش با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این دغدغه نیز حل شد و سیاست های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

احمدی لاشکی با تجلیل از نیکوکاران بانی مجتمع آموزشی و فرهنگی قمصر اضافه کرد: خانواده محترم فقیه و خانواده محترم شاه فضل، صندلیی را که امروز خدا به شما هدیه کرد یک صندلی ارزشمند است و این صندلی را قدر بدانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6602

به "مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید