سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

به گزارش هیو بلاگ، طی نشستی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، سعیدی به نام سرپرست آکادمی ملی المپیک و قراخانلو به نام مشاور علمی پژوهشی رئیس کمیته ملی المپیک معرفی شد.

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، در این نشست که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رضا قراخانلو، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو و مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار گشت، صالحی امیری طی سخنان کوتاهی گفت: قراخانلو یک شخصیت علمی غیرقابل انکار در ورزش کشور هستند که خدمات ایشان به ورزش کشور را هیچ کسی نمی تواند انکار کند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن بیان این مطلب که ما تودیع و معارفه ای نخواهیم داشت افزود: آقای قراخانلو از مجموعه جدا نشده اند و تا انتها دوره با ما هستند . ایشان مشاور علمی ما هستند و ماموریت های علمی آکادمی را دنبال می کنند. ایشان همچنین در شورای سیاستگذاری آکادمی و شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران هم حضور دارند پس ما تودیعی نداریم. آقای سعیدی آکادمی را سرپرستی خواهند کرد تا بعد از المپیک یک تصمیم منطقی را در خصوص آکادمی اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به این مطلب آکادمی باید جزء بهترین های منطقه باشد افزود: ما تلاش می کنیم آکادمی یک مرکز نمونه علمی و تمرینات برتر در سطح منطقه باشد باید این جهت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا به این جایگاه برسد ما نیمی از برنامه ها را دنبال کردیم و نیمی دیگر مانده است که باید آن را دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه از سوی صالحی امیری حکم مشاور علمی پژوهشی رئیس کمیته ملی المپیک به قراخانلو و حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک به کیکاووس سعیدی اعطاء شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8558

به "سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید