ساعت فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، اطلاع از خدمات دارویی با شماره 41651

به گزارش هیو بلاگ، تأمین دارو های تخصصی نظیر ام اس، شیمی درمانی و بیماری های خاص و تأمین و توزیع دارو های مورد نیاز بخش های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباروری از مهمترین خدمات داروخانه مرکزی شماره 2 هلال احمر (تهرانپارس) است.

ساعت فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، اطلاع از خدمات دارویی با شماره 41651

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ داروخانه مرکزی شماره 2 هلال احمر واقع در شرق تهران (تهرانپارس) به عنوان یکی از داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی تلاش دارد خدمات شایسته دارویی را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به هموطنان ارائه کند.

تأمین دارو های تخصصی نظیر ام اس، شیمی درمانی و بیماری های خاص و تأمین و توزیع دارو های مورد نیاز بخش های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباروری از مهمترین خدمات داروخانه تهرانپارس است.

این داروخانه به دلیل تأمین و توزیع به موقع دارو های مورد نیاز مردم اعم از دارو های تخصصی، دارو های پرونده ای و دارو های تک نسخه ای که اکثراً تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

همچنین کنندگان سازمان های بیمه گر شامل بیمه های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی و نیرو های مسلح به منظور تأیید اینترنتی نسخ و با هدف رفع مسائل احتمالی مراجعه کنندگان، در داروخانه مستقر بوده و با ایجاد این امکانات تلاش می شود تا مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام شود.

بیماران و مراجعان می توانند برای دریافت خدمات، تهیه دارو و همچنین تأیید نسخ همه روزه از ساعت7 و 30 دقیقه صبح الی 19 به این داروخانه واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران مراجعه کنند.

داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی شامل داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره 2 واقع در تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش و بخش تجهیزات پزشکی است که روزانه به صد ها نفر خدمات دارویی ارائه می کند.

همچنین سامانه اطلاعات دارویی داروخانه مرکزی هلال احمر به شماره 41651 از ساعت 8 الی 19 آماده پاسخگویی به هموطنان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6271

به "ساعت فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، اطلاع از خدمات دارویی با شماره 41651" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساعت فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، اطلاع از خدمات دارویی با شماره 41651" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، اطلاع از خدمات دارویی با شماره 41651"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید