رسانه فرانسوی: ایران در فراوری واکسن کرونا خودکفا است خبرنگاران

به گزارش هیو بلاگ، نشریه فرانسوی نوشت: در حالی که بسیاری از کشور های دنیا در لیست انتظار دریافت واکسن کرونا از کشور های دیگر هستند، ایران در زمره کشور هایی می باشد که به توانایی ها و ظرفیت های داخلی خود در ساخت واکسن کرونا تکیه و آن را فراوری نموده است.

رسانه فرانسوی: ایران در فراوری واکسن کرونا خودکفا است خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نشریه فرانسوی لاکروا، ایران، کوبا و نیجریه را در زمره کشور هایی توصیف کرد که به صورت مستقل درصدد ساخت واکسن برای مقابله با کووید-19 هستند.

لاکروا اضافه کرد: در حالی که چشم بسیاری از کشور های دنیا به لیست سفارش های واکسن کرونا از دیگر کشور ها دوخته شده و حتی گاه نسبت به کارایی واکسن هایی که سفارش داده اند، ابراز تردید می نمایند، اما ایران، کوبا و نیجریه عزم خود را جزم نموده اند تا به نقاط قوت خود در فراوری واکسن کرونا تکیه نمایند.

این نشریه فرانسوی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران بیان داشت: ایران که اینک با موج چهارم کرونا روبروست، به رغم تحریم های آمریکا در کوشش است در فراوری واکسن کرونا خودکفا باشد.

لاکروا تأکید کرد: واکسن های مختلفی در ایران با نام هایی همچون کُوو ایران برکت، فخرا، واکسن رازی کوو پارس (اولین واکسن تزریقی - استنشاقی پروتئین نوترکیب کووید-19)، در حال ساخت بوده و تا به امروز مراحل متعدد کارآزمایی بالینی را با موفقیت پشت سر گذرانده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7817

به "رسانه فرانسوی: ایران در فراوری واکسن کرونا خودکفا است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه فرانسوی: ایران در فراوری واکسن کرونا خودکفا است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید