ربات افزایش فالوور اینستاگرام - راه اندازی کسب و کار آنلاین

به گزارش هیو بلاگ، افزایش فالوور اینستاگرام به چند روش انجام می گردد. عده ای تصور می نمایند با خرید فالوورهای آماده و تقلبی می توانند فروش خود در کسب و کار را افزایش دهند

ربات افزایش فالوور اینستاگرام - راه اندازی کسب و کار آنلاین

امروزه نفوذ باورنکردنی شبکه های اجتماعی در میان تمامی اقشار جامعه امری مشهود است و یافتن خانه ای که در آن اینترنت پر سرعت و مخاطبی در شبکه های اجتماعی مختلف وجود نداشته باشد، تقریبا غیر ممکن است.

اینستاگرام یکی از این شبکه های اجتماعی است که توانسته در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار گردد. نفوذ این شبکه اجتماعی در میان مردم و گذراندن ساعات زیادی از روز در آن صاحبان کسب و کارهای کوچک و عظیم را به سمت تبلیغات و استفاده از این شبکه برای رونق بازار مشتریان خود ترغیب نموده است.

در حال حاضر داشتن صفحه ای با تعداد دنبال نمایندگان بالا در اینستاگرام یک شبکه قوی و فعال تبلیغاتی برای آن کسب و کار شناخته می گردد که بدون پرداختن ریالی هزینه می تواند تیریبون سیاست های تبلیغاتی و فروش آن کسب و کار به بهترین شکل ممکن در قالب نوشته و عکس و ویدئو باشد. در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام برای یک بیزنس در شرایط کنونی امری حیاتی محسوب می گردد.

داشتن این مزایای رقابتی و تبلیغاتی صاحبان مشاغل را به راه اندازی صفحات اینستاگرام و کوشش برای افزایش فالوور اینستاگرام آن صفحات مجاب نموده است.

اولین راه و مطمئن ترین راه در جذب مخاطب در اینستاگرام داشتن محتوای مناسب و عکس های با کیفیت و یا تخفیفات ویژه محصولات برای مخاطبین آن است. به زبان دیگر وجود مزیتی در صفحه که مخاطب به صورت اتوماتیک آن را یافته و به علت مزیت هایی که آن صفحه برای مخاطبینش دارد آن صفحه را دنبال کند.

اما در صورتی که کسب و کار نوپایی داشته باشید و بخواهید به وسیله اینستاگرام آن را معرفی کنید از روش های سنتی نتیجه نخواهید گرفت. اما چاره چیست؟...

فعالیت شبانه روزی صفحه اینستاگرام به صورت اتوماتیک

برای معرفی صفحه اینستاگرام ناشناخته خود که با آغاز کسب و کار نوپا ی خود راه اندازی نموده اید، می بایست در طول روز تمام مدت مشغول فعالیت بوده و مخاطبین خود را شناخته و برای آن ها درخواست فالوو ارسال کنید و منتظر باشید که از میان هر 100 نفر حداکثر 3 نفر درخواست شما را بپذیرد و به دنبال نمایندگان صفحه شما بپیوندد؛ که این فرایند مستلزم استخدام حداقل 2 نیروی ثابت شیفتی برای انجام این فعالیت هاست.

و اما راه حل ...

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام تمامی فعالیت هایی که یک مخاطب معمولی انجام میدهد را به صورت اتوماتیک و شبانه روزی انجام می دهد. این ربات می تواند بر اساس تنظیمات زیر تنها سراغ مشتریان مورد احتیاج شما رفته و کسانی را ترغیب به دنبال کردن صفحه شما کند که به صورت بالقوه مشتری شما خواهند بود:

جنسیت مخاطبصفحه هایی که آن شخص دنبال نموده (به طور مثال اگر کسب و کار شما کتاب فروشی باشد، به دنبال افرادی هستید که صفحات کتابفروشی زیادی را دنبال نموده اند و طبیعتا به کتاب و کتاب خریدن علاقه مند هستند)تگ های مرتبط

به این ترتیب شما یک نیروی باهوش استخدام نموده اید که کاملا تحت فرمان شما به صورت 24 ساعته در صفحه اینستاگرام شما فعالیت می نماید و مخاطبین مختلف را جذب می نماید.

مزایای تنظیم ربات اینستاگرام روی صفحه

با داشتن ربات روی صفحه اینستاگرام خود خواهید توانست

  1. روزانه بیش از 150 فالوور واقعی و حقیقی از مشتریانی که در لیست هدف خود قرار داده اید کسب کنید. از این طریق نه تنها بازدید صفحه خود را افزایش داده اید، بلکه مستقیما به سراغ کسانی رفته اید که به صورت بالقوه مشتری محصولات شما هستند.
  2. قابلیت لایک کردن، کامنت گذاشتن، و ارسال دایرکت اتوماتیک به مخاطبین
  3. قابلیت حذف نظرات توهین آمیز
  4. قابلیت معین چنسیت کسانی که شما را فالوو می نمایند.

بدین ترتیب با تنظیم کردن ربات روی اینستاگرام می توانید بعد از یک دوره 3 ماهه به حداقل 12K فالوور دست یابید که برای ایجاد بازار اولیه محصولات و تبلیغات شما رقمی چشمگیر است.

برای خرید و تنظیم ربات روی اکانت خود از کجا آغاز کنم؟

جهت انجام مشاوره تلفنی و هماهنگی و خرید ربات اینستاگرام به صورت ماهانه، فصلی و سالانه با شماره زیر به وسیله مکالمه و یا تلگرام تماس حاصل فرمایید.

Tel: 09133076113

telegram.me/aminusf

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: setare.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6589

به "ربات افزایش فالوور اینستاگرام - راه اندازی کسب و کار آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات افزایش فالوور اینستاگرام - راه اندازی کسب و کار آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید