دوره های تابستانه در لندندوره های تابستانه در لندن

به گزارش هیو بلاگ، دوره های تابستانه در لندن

دوره های تابستانه در لندن باتوجه به دوره انتخابی که از یک هفته تا دو ماه به طول می انجامند دوره های کوتاه مدتی هستند. بعضی دانشگاه ها در لندن، شماری از دوره های تابستانه مهیج را به دانشجویان ارائه می نمایند. دوره های تابستانه در لندن فرصت مناسبی است برای تجربه آنچه که یک دانشجوی واقعی در دانشگاه های لندن آن را تجربه می نماید.

دوره های تابستانه در لندندوره های تابستانه در لندن

دانشجویان می توانند از بین شماری از دوره های دانشگاهی، یکی را برگزینند تا امکان کسب تجربه های ارزشمند و بین المللی آکادمیک برایشان در حین تحصیل در انگلستان فراهم گردد. البته در این حین فرصت خواهند داشت که در لندن نیز به سیاحت پرداخته و هر آنچه را که این شهر در اختیارشان گذاشته، تجربه نمایند.

مدراس تابستانه آکادمیک درلندن

  • دوره های تابستانه پیش دانشگاهی

این دوره برای دانش آموزانی برنامه ریزی شده است که هنوز در مدارس مشغول به تحصیل هستند. دوره های تابستانه پیش دانشگاهی فرصتی ایده آل برای تجربه زندگی دانشگاهی به شمار می رود و پیش از آن که مجبور شوید تصمیم بگیرید که برای ادامه تحصیلاتتان به چه دانشگاهی درخواست بدهید، شناخت مناسبی از فضای دانشگاهی را برای شما فراهم می آورند. برنامه های این دوره ها شامل فعالیت های آکادمیک و اجتماعی می گردد. دانش آموزان طی دوره نیز مورد هدایت و مشاوره دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه قرار می گیرند.

  • دوره های تابستانه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان

برای دانشجویانی که هنوز مشغول تحصیل در سطوح دانشگاهی بوده یا به تازگی فارغ التحصیل شده اند، دوره های تابستانه بسیاری وجود دارد. بعضی از این دوره ها ممکن است دانشجویانی که در آستانه آغاز دوره تحصیلی دانشگاهی شان هستند را نیز پذیرش نمایند.

دوره های تابستانه در لندن توسط بسیاری از دانشگاه های لندن ارائه می گردد که تحصیلات آکادمیک را به تجارت های مرتبط با صنعت و مؤسسات مرکز و پیرامون لندن پیوند می دهد. پذیرش و اعتبار این مدارک در کشور خودتان نیز منوط به گذراندن بعضی از این دوره ها است و این یعنی ارزش این مدارک معادل مدارک کشور دانشجویان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3345

به "دوره های تابستانه در لندندوره های تابستانه در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های تابستانه در لندندوره های تابستانه در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید