درخواست سناتور روس از سیاستمداران دنیا برای لغو تحریم ها در شرایط بحران کرونا

به گزارش هیو بلاگ، رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه از سیاستمداران معقول در اتحادیه اروپا، آمریکا، انگلیس و سازمان های بین پارلمانی درخواست کرد تا برای کنار گذاشتن سیاست اعمال تحریم ها در شرایط همه گیری بیماری کرونا، کوشش نمایند.

درخواست سناتور روس از سیاستمداران دنیا برای لغو تحریم ها در شرایط بحران کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه از سیاستمداران اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، انگلیس و سازمان های بین پارلمانی درخواست کرد تا برای کنار گذاشتن سیاست اعمال تحریم ها در شرایط همه گیری بیماری کرونا، کوشش نمایند.

اسلوتسکی در پیغام درخواست خود یادآوری نموده است که پیش از این ایالات متحده ، اتحادیه اروپا ، انگلیس ، اوکراین و گرجستان مانع از آن شدند که مجمع عمومی سازمان ملل پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه که خواهان لغو تحریم های یکجانبه که مانع از مبارزه کشورها با ویروس کرونا می گردد، را تصویب کند و بدین ترتیب همبستگی واقعی خود برای مقابله با این چالش دنیای را ثابت نمایند.

به عقیده این سناتور روس ، چنین برخورد غیرانسانی بعضی از کشورها ، دستیابی به مراقبت های پزشکی با کیفیت بالا برای شهروندان کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا را سخت می نماید، و همچنین مانعی در راستای بهبود مؤثر اقتصادهای ملی از جمله خود کشورهای اروپایی خواهد بود که با مشکل شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند.

اسلوتسکی اضافه نمود: من به عنوان رئیس بنیاد صلح روسیه و رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی از همه سیاستمداران معقول و واقع بین در اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، انگلیس ، رهبران سازمان های بین المللی و سازمان های بین پارلمانی درخواست می کنم تا برای کنار گذاشتن سیاست اعمال تحریم های مخرب تجدید نظر نمایند.

به گفته وی، در شرایط تهدید اپیدمی دنیای ، زمان آن رسیده است تا تفکر الگوی بازدارندگی که زندگی مردم عادی سایر کشورها را در آستانه خطر قرار می دهد را متوقف کنیم.

این مقام پارلمانی در عین حال یادآور شد که صندوق صلح روسیه به نوبه خویش در حال ارائه یاری های لازم به کشورهای آسیب دیده از بیماری همه گیر COVID-19 است.

وی اضافه نمود، قرار است این درخواست تجدیدنظر ، از جمله به مجمع پارلمانی شورای اروپا ، مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا و همچنین اتحادیه بین المجالس ارسال گردد.

پیش از این نیز حزب روسیه واحد (حزب حاکم روسیه) چنین ابتکارعملی را از خود نشان داده و درخواست هایی را برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا، سازمان همکاری شانگهای، جامعه کشورهای مشترک المنافع و همچنین به کنفرانس بین المللی احزاب سیاسی آسیایی فرستاده است که در آن پیشنهاد تشریک مساعی برای مبارزه موثر با ویروس کرونا و همچنین غیرقابل قبول بودن ادامه سیاست اعمال تحریم ها در شرایط بحران همه گیری بیماری کرونا در دنیا را مطرح نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2929

به "درخواست سناتور روس از سیاستمداران دنیا برای لغو تحریم ها در شرایط بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سناتور روس از سیاستمداران دنیا برای لغو تحریم ها در شرایط بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید