خواننده آمریکایی تصویر ترامپ در حال نوشیدن مایع شوینده را منتشر کرد

به گزارش هیو بلاگ، اسنوپ دوگ خواننده رپ به دنبال پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر امکان استفاده از ضد عفونی کننده برای درمان ویروس کرونا به وسیله تزریق، تصویری ازدونالد ترامپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

خواننده آمریکایی تصویر ترامپ در حال نوشیدن مایع شوینده را منتشر کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از نیوزویک، اسنوپ دوگ رپر آمریکایی تصویری کنایه ای از ترامپ در حال سر کشیدن مایع شوینده منتشر کرد.

اسنوپ دوگ خواننده رپ به دنبال پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر امکان استفاده از ضد عفونی نماینده برای درمان ویروس کرونا به وسیله تزریق، تصویری ازدونالد ترامپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

ترامپ در جریان یک جلسه مطبوعاتی روز پنجشنبه، مطرح نمود که ممکن است از نور ماوراء بنفش یا ضد عفونی نماینده برای درمان بیماری کووید 19 استفاده گردد. و بعد من می بینم که مایع شوینده در عرض یک دقیقه کرونا را ناک اوت می نماید. یک دقیقه. و آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با تزریق با تیمز کردن کاری ازین دست انجام دهیم؟ بنظرم ارزش آنالیز را دارد.

اسنوپ دوگ هم مانند بسیاری از مردم به شدت به این نظریه درمان با شوینده شک و تردید دارد. در تصویری که او منتشر نموده، ترامپ را در حال سر کشیدن یک بطری غول آسای مواد شوینده نشان می دهد.

دوگ با حالتی طنز گفت: اگر ترامپ و حمایت نمایندگانش مایع شوینده را به این منظور تست نمایند من هم جرعه ای از آن خواهم نوشید!

این خواننده رپ در کپشن تصویر ترامپ نوشت: اول خودت نوش جان کن بعد رای دهندگانت، آنوقت اگر دیدم کارساز بود من هم می روم مایع شوینده را از زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه ام در می آورم و سر می کشم.

ایده ترامپ همچنین نقدها فراوری نمایندگان مواد شوینده را در پی داشت و در پاسخ ابراز داشتند که شوینده برای این فراوری نشده که داخل بدن شما را تمیز کند و شما باید برای ایمنی بیشتر اطلاعات برچسب روی بطری را مطالعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3668

به "خواننده آمریکایی تصویر ترامپ در حال نوشیدن مایع شوینده را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواننده آمریکایی تصویر ترامپ در حال نوشیدن مایع شوینده را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید