خبر خوش برای دانشجویان مشروطی

به گزارش هیو بلاگ، براساس نامه معاونت آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها درباره مساعدت با دانشجویان مشروطی، محدودیت انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه ها لغو شد.

خبر خوش برای دانشجویان مشروطی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، در نامه ای به دانشگاه ها خواهان مساعدت با دانشجویانی شد که در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 مشروط شده اند.

بر همین اساس دانشگاه ها نیز در راستای مساعدت با دانشجویان به منظور کاهش عوارض روانی کرونا و با توجه به بعضی مسائل ناشی از آموزش به شیوه الکترونیکی، شرایطی ایجاد کردند که مشروطی دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 منجر به محدودیت در اخذ حداقل واحد در نیمسال دوم تحصیلی نشود.

بنابراین این دانشجویان می توانند همانند دانشجویان عادی نسبت به انتخاب حداکثر واحد در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 اقدام نمایند. البته این استثنا فقط در نیمسال ذکر شده مورد نظر است.

دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه اظهار داشت: با توجه به بخشنامه وزارت علوم در مورد مساعدت با دانشجویانی که در نیم سال قبلی 1400-99 مشروط شده اند، این دانشجویان می توانند همانند دانشجویان عادی نسبت به انتخاب حداکثر 20 واحد در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-99 اقدام نمایند.

دانشگاه هنر تبریز اظهار داشت: بر اساس نامه معاون آموزشی وزارت علوم، مشروطی دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 منجر به محدودیت در اخذ حداقل واحد در نیمسال دوم تحصیلی نخواهد شد.

دانشگاه پیغام نور نیز در این زمینه اظهار داشت: محدودیت شرط معدل برای انتخاب واحد در نیم سال دوم 1400-1399 دانشگاه پیغام نور لغو شد. دانشجویان این دانشگاه بدون در نظر دریافت معدل ترم قبل، می توانند حداکثر سقف انتخاب واحد را اخذ نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7209

به "خبر خوش برای دانشجویان مشروطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای دانشجویان مشروطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید