خبرنگاران 570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند

به گزارش هیو بلاگ، بوشهر-خبرنگاران- معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای تامین نیروی انسانی مورد احتیاج مجوز استخدام 570 نفر نیروی جدید در این اداره کل صادر شده است.

خبرنگاران 570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند

عبدالرضا بندری روز یکشنبه به رسانه ها گفت: به همین دلیل 160نفر از این شمار مربوط به آزمون استخدامی پارسال و 410 نفر با مجوز استخدامی جدید و پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه در آموزش و پرورش استان جذب می شوند.

وی اضافه نمود: از این تعداد، 266 نفر در دوره ابتدایی ، 134 نفر متوسطه اول و دوم، 71 نفر پرورشی و مشاوره، 33 نفر تربیت بدنی، 16 نفر در آموزش و پرورش استثنایی و 50 نفر فنی حرفه ای و کاردانش استخدام می شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در مجموع 91 نفر خانم و 304 نفر آقا استخدام می شوند .

بندری گفت: در مجوز استخدامی سال جاری شهرستان عسلویه با 55 نفر بیشترین و خارک و کاکی با 16 نفر دارای کمترین تعداد جذب نیرو هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ابتکار آموزش و پرورش استان در راه اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی شتاب اشاره نمود و گفت: در این زمینه سایر استان ها از بوشهر الگوگیری کردند.

معاون پرورشی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: در ابتدای شیوع کرونا آموزش و پرورش استان با یاری معلمان در اقدامی ابتکاری شبکه شتاب را راه اندازی و فرایند آموزشی 237 هزار و 938 دانش آموز را پیگیری کرد که در عمل مانع از تعطیلی کلاس های درس در این استان شد.

بندری اضافه نمود: این پیغام رسان برای بیش از 99 درصد مدارس استان نصب شد تا استان بوشهر تبدیل به پیشگام شبکه اجتماعی دانش آموزی گردد.

وی گفت: در مدت فعالیت شبکه شتاب که تا 25 اسفند ادامه یافت، سه هزار و 450 کلیپ محتوای آموزشی در این شبکه منشر شد و پس از آن این مطالب به صورت آف لاین در آپارات بارگذاری شد تا دانش آموزان در وقت احتیاج از آن استفاده نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: غیراز مقاطع تحصیلی مختلف آموزش و پرورش،نهضت سوادآموزی و دانشگاه فرهنگیان نیز از استودیو اختصاصی شبکه شتاب بهره مند شدند.

بندری ادامه داد: استان بوشهر در استفاده از سامانه شاد نیز در میان پنج استان برتر کشور نهاده شد.

وی گفت: 2هزار و 100 دانش آموز بوشهری در 409 مدرسه ابتدایی از دسترسی به اینترنت برای استفاده از نرم افزار شاد محروم بودند که با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری استان مودم های سیار سیم کارت دار که دارای دو سال اینترنت رایگان است، در اختیار این مدارس نهاده شد.

بندری افزود: 650 نفر در مقطع ابتدایی چندپایه و 50 نفر در مقطع متوسطه اول در 165 مدرسه دشتستان نیز به اینترنت دسترسی نداشتند که با توزیع درس نامه از سوی معلمان در مدارس ابتدایی و تجهیز مدارس در مقطع متوسطه اول فرایند آموزش آنان ادامه یافت.

وی اعلام کرد: 71 هزار دانش آموز در مدرسه های روستایی استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند که از این شمار 21هزار دانش آموز معادل 30 درصد دسترسی به اینترنت ندارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3841

به "خبرنگاران 570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید