خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل است

به گزارش هیو بلاگ، مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل بوده و زمینه ساز نابودی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل است

علی علیزاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری عجب شیر اضافه نمود: همدلی باید بین مسوولان ایجاد و تقویت شود و نباید بگذاریم مردم بیش از این دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه شرایط موجود اقتصادی نتیجه مدیریت من و امثال من است گفت: در زمان انتخابات به کسی قول ندادم و از هر مسوولی که در خدمت و اختیار مردم باشد حمایت خواهم کرد.

علیزاده گفت: اگر در راستای معیشت مردم حرکت نکنیم به مشکل خواهیم خورد و دشمن این موضوع را خوب می داند، باید با روحیه جهادی مسائل مردم را رفع کنیم و با توان کامل در اختیار مردم باشیم.

کننده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس همچنین به برگزاری جلسات در ادارات اشاره و گفت: جلسات باید بعد از وقت اداری برگزار شود تا فردی که از دورترین روستاها برای امور اداری به ادارات مراجعه می کنند دست خالی برنشود.

مسوولان برای برون رفت از مسائل اقتصادی اقدام مقتضی را انجام می دهند

فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه با اشاره به قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: مسوولان برای برون رفت از شرایط اقتصادی موجود اقدامات مقتضی را انجام می دهند.

عادل اصغرپور بابیان اینکه قرارداد ایران با چین منطبق بر منافع کشورمان است اضافه نمود: برای منافع کشورمان هر کاری که در چارچوب قانون باشد انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد کشورهای دیگر برای ما نسخه پیچی کنند.

وی همچنین بر تداوم بازرسی های کرونایی در شهرستان تاکید کرد و گفت: همه روزه بازرسی هایی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی اضافه نمود: شرایط شهرستان در حالت پایدار است همکاری ادارات در رابطه با این پایداری قابل تمجید است و هر صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

اصغرپور اضافه نمود: در رابطه با تامین و عرضه لوازم بهداشتی و پزشکی در شهرستان کمبود محسوسی نداریم.

اصغر پور در بخش دیگری از سخنان خود برنظارت بر بازار تاکید کرد و اضافه نمود: لزوم افزایش بازرسی ها و کنترل قیمت ها در شهرستان باید بیشتر شود و هیچ گونه کوتاهی در این رابطه قابل قبول نیست و باید با گرانفروشان و محتکران برخورد شود.

وی همچنین با اشاره به قیمت کم سیب زمینی در شهرستان گفت: فروش سیب زمینی نقش بی بدیلی در اقتصاد و معیشت مردم عجب شیر دارد و باید جهاد کشاورزی با بازار یابی مناسب نگذارد قیمت سیب زمینی بیش از این پایین بیاید.

وی اضافه نمود: باید با تلاش مضاعف، صنایع تبدیلی را در شهرستان ایجاد و با جذب سرمایه گذار این محصول را در شهرستان فرآوری کنیم.

در این جلسه رضا عاشقی به عنوان معاون فرماندار منصوب و از زحمات سیدجلال میرابراهیم زاده تقدیر و یوسف امیدی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان عجب شیر منصوب شد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4661

به "خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید