خبرنگاران شکرانه سلامت پدر خانواده بهداشت فارس

به گزارش هیو بلاگ، از شروع همه گیری ویروس کرونا در دنیا و بروز اولین مورد در ایران عزیز بیش از پنج ماه می گذرد و در تمام این ایام،کارکنان نظام سلامت در کنار مردم عزیز کشورمان روزهای پرچالشی را سپری نموده اند.

خبرنگاران شکرانه سلامت پدر خانواده بهداشت فارس

در این ایام کشور ما کسانی را به خود دید که اگرچه در گذشته نیز روز و شب های خود را در عرصه خدمت سپری می کردند، اما این بار حضورشان ، تجلی بخش واژه قهرمان در دیده مردمان این خاک و بوم بود.

زنان و مردانی که خدمت را نه در ابعاد یک حرفه، بلکه به مفهوم واقعی یک نبرد تن به تن به بهای جان معنا کردند و در طول این پنج ماه، به راستی حماسه آفریدند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با پیشینه قوی در دستیابی به شاخص های پیروز بهداشتی، اندکی پس ازاعلام اپیدمی این بیماری در کشور چین، در برابر این ویروس لباس رزم پوشیده، به حالت آماده باش درآمده و با اقدامات گسترده مراقبتی و کنترلی در جای جای استان، همه همت خود را به کار گرفتند تا ما مردم فارس، در برابر این بیماری ایمن بمانیم.

اما این مهمان ناخوانده و منحوس تمامی این کره خاکی را دربر گرفت و بازهم کار برای مجموعه سلامت دشوارتر شد؛ هر کاستی در خدمات شبانه روزی مدافعان قهرمان سلامت در حوزه بهداشت می توانست ما را با بحرانی بسیار سخت و طاقت فرسا روبرو سازد که موجب می شد تا روزهایی به مراتب سخت تر برای یکایک ما رقم بخورد و از سویی دیگر، همکاران خدوم ما در حوزه درمان نیز با حجم قابل توجهی از بیماران روبرو باشند.

در تمام این روزها و شب های پر چالش، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه بهداشت، با مدیریت نیرویی پرتوان و کوشا که روزهای جوانی ش را در جبهه های دفاع مقدس گذرانده بود و در این روزهای بحرانی کشور نیز لباس رزم جبهه ای دیگر بر تن نموده کار را به پیش بردند و حامی سلامت مردم بودند.

دکتر عبدالرسول همتی که با حضور پرقدرت در همه صحنه های خدمت علی رغم رعایت همه پروتکل ها به علت عوارض ناشی از حضور در دفاع مقدس به این بیماری مبتلا شد و دل های بسیاری را نگران کرد.

به برکت دعای خیر مردم استان، بار دیگر، این پدر مهربان خانواده بهداشت فارس پرتوان به جمع خانواه سلامت فارس بازگشت تا بار دیگر، هشدارهای هر روزه سخنگوی دانشگاه در حوزه کرونا برای رعایت بهداشت، تلنگری برای ما و امید بیشتر به کاهش زنجیره های انتقال این بیماری باشد.

خداوند را برای این حضور دوباره مرد کوشای بهداشت فارس سپاس گفته و همراهی های همیشگی این همراه باهمت خانواده سلامت فارس را صمیمانه ارج می نهیم.

امید است در کنار این همدلی و کوشش شبانه روزی مجموعه عظیم بهداشت و درمان فارس، مردم استان نیز با پایبندی به اصول بهداشتی، با لطف خداوند از گرفتار آمدن به چنگ این بیماری، در امان باشند و روزهای بهتری در انتظار یکایک ما باشد.

دکتر سید روح الله حسینی ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4579

به "خبرنگاران شکرانه سلامت پدر خانواده بهداشت فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکرانه سلامت پدر خانواده بهداشت فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید