خبرنگاران تاجران آمریکایی به کنگره: دست از دعواهای حزبی بردارید

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- بیش از یکصد تجار عظیم آمریکا روز دوشنبه در نامه ای به کنگره خواستار توقف دعواهای حزبی و تصویب بسته های حمایتی از شغل های آسیب دیده در دوران کرونا شدند.

خبرنگاران تاجران آمریکایی به کنگره: دست از دعواهای حزبی بردارید

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری فرانسه، یکصد تاجر عظیم و سرشناس آمریکا از شرکت های والمارت، فیس بوک، گوگل و الفابت در نامه ای به نمایندگان ارشد کنگره خواستار کنار گذاشتن دعواهای میان حزبی و تصویب هرچه زودتر بسته حمایتی از شغل های آسیب دیده در زمان شیوع ویروس کرونا شدند.

تجار آمریکایی در نامه خود به نمایندگان کنگره هشدار دادند که در صورت تصویب نشدن بسته حمایتی فدرال، در پی گسترش شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد کشور شغل های بیشتری از دست خواهند رفت.

در این نامه آمده است: مشاغل کوچک برای قدرت اقتصادی کشور ما بسیار مهم هستند. این شرکت ها عمدتاً پول کافی برای انتظار برای واکسن ویروس کرونا ندارند و با ویرانی اقتصادی که باعث رکود اقتصادی کنونی کشور شده روبرو هستند.

کاخ سفید و کنگره با وجود اختلافات همچنان از دستیابی به توافقی درباره بسته بعدی محرک اقتصادی ناکام مانده اند. کاخ سفید دموکرات ها را مسئول شکست در دستیابی به توافقی کوتاه مدت درباره مزایای اضافه کرده بر بیمه بیکاری و توقف اخراج ها می داند اما جمهوری خواستار که چند هفته ای را معطل شروع مذاکرات رسمی درباره بسته محرک بوده اند هنوز در بین خودشان به توافقی نرسیده اند.

اختلافات میان حزبی در حالی باعث عدم تصویب بسته محرک اقتصادی شده است که آمار بیکاری در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا ماهانه در حال افزایش است.

الیس گیولد اقتصاددان رشد موسسه سیاست های اقتصادی آمریکا گفت: وقتی مردم پول ندارند خرج هم نمی نمایند و این امر تقاضا برای خرید کالاها وخدمات را کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: اگر کنگره نتواند مزایای بیکاری را دوباره تامین کند 5 میلیون شغل دیگر در یک سال از بین خواهند رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4692

به "خبرنگاران تاجران آمریکایی به کنگره: دست از دعواهای حزبی بردارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاجران آمریکایی به کنگره: دست از دعواهای حزبی بردارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید