خبرنگاران استاندار کرمان: امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است

به گزارش هیو بلاگ، کرمان - خبرنگاران - استاندار کرمان با اشاره به آشنایی خود از مسائل امنیتی جنوب شرق کشور گفت: این منظقه حوزه وسیع فعالیتی دارد و منطقه پرچالشی است اما نیروهای مسلح ما به خوبی توانستند امنیت را در آنجا فراهم نمایند.

خبرنگاران استاندار کرمان: امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است

به گزارش خبرنگاران، علی زینی وند روز پنجشنبه در ملاقات با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا اضافه نمود: رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه ای ارتش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می گردد.

وی توضیح داد: ارتش با نیروها و ساختار، دانش و تجهیزات حرفه ای پشتیبان محکمی برای نظام است و رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران های مختلف مشهود است.

استاندار کرمان تاکید نمود: ارتش جمهوری اسلامی در جریان بیماری کرونا، در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داشتند و هم افزایی در تامین امنیت ضروروی است.

وی گفت: همه مسائل ذیل سایه امنیت است و تا زمانی که امضای ما اعتبار دارد باید در جهت رفاه مردم، امنیت باثبات کشور و سربلندی و تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی کوشش کنیم .

استاندار کرمان همچنین از خدمات ارتش در تامین امنیت استان، لایروبی رودخانه ها و رویکردهای اجتماعی قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز با تبریک انتصاب دکتر زینی وند به عنوان استاندار کرمان ، سوابق ایشان را در حوزه امنیتی یادآور شد و گفت: قرارگاه منطقه ای، موضوع فرماندهی یگان ها را در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان به عهده دارد.

سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به راه اندازی تیپ واکنش سریع در کرمان اضافه نمود: مجموعه نیروی قوی و قدرتمند ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی، بحث امنیت استان را تامین می نماید و آمادگی کامل را برای برطرف دغدغه های امنیتی استان دارد.

وی با اشاره به اقدامات مردم یاری و یاری به مردم در بحران ها، شامل توزیع اقلام و یاری های مومنانه میان مستمندان و بحث ضدعفونی و توزیع مواد بهداشتی در بحث کرونا تصربح کرد: قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نزاجا در کنار تامین امنیت، مباحث فرهنگی، معیشتی و مالی را دنبال می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6222

به "خبرنگاران استاندار کرمان: امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار کرمان: امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید