خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران شروع به کار کرد

به گزارش هیو بلاگ، خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران (iHit) در نمایشگاه بین المللی با هدف ارائه دستاوردهای دانش بنیانها با ظرفیت صادراتی شروع به کار کرد.

خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران شروع به کار کرد

دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری از دستاوردهای پزشکی در حوزه سیمیلاتورها که در محل نمایشگاه بین المللی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به نوعی یک خانه نوآوری و فناوری ایران (تهران) محسوب می گردد که شروع به کار نموده است.

به گفته وی، این خانه قرار است به زودی افتتاح رسمی گردد.

وی اضافه کرد: تا به امروز این خانه نوآوری و فناوری تحت اسم آی - هیت در سوریه، کنیا و بسیاری از کشورها راه اندازی شده و قرار است در کشورهای دیگر هم راه اندازی گردد.

صالحی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاورد شرکت های دانش بنیان که ظرفیت صادراتی دارند، به نمایش گذاشته می شوند، توضیح داد: کارکرد این نمایشگاه دائمی به تصویر کشیده شدن محصولات دانش بنیان متناسب با برنامه های مختلف است.

معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر که وزیر بهداشت از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد، در بخشی از نمایشگاه، دستاوردهای پزشکی به نمایش گذاشته شدند، اعلام کرد: بعلاوه بخش های دیگر این نمایشگاه در حوزه های مختلف همانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست فناوری و غیره مستقر هستند.

وی ادامه داد: این خانه های نوآوری و فناوری به وسیله معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده که در مواقع لازم وزارتخانه ها می توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته گردد. ،مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8635

به "خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید