حضور جان گریشام در رتبه نخست پرفروش ها

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

حضور جان گریشام در رتبه نخست پرفروش ها

زمانی برای بخشش نوشته جان گریشام در هفته نخست انتشار در جایگاه اول پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفت. سومین کتاب از مجموعه جیک بریگانس درباره جوانی شانزده ساله در دهه 1990 میلادی است که به قتل معاون اداره پلیس متهم شده است.

بازگشت نوشته نیکولاس اسپارکز در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت اما حالا و پس از سه هفته در رتبه دوم قرار گرفته است. بازگشت داستان دکتری از نیروی دریایی که از افغانستان باز می شود و دو زن زندگی او را برای همیشه تغییر می دهند.

جستجوگر نوشته تانا فرنچ دو هفته پس از انتشار در جایگاه سوم پرفروش ها قرار گرفته است. پلیس سابق نیروی نظامی شیگاگو به روستایی ایرلندی مهاجرت می کند تا زندگی آرامی و دور از هیاهو را آغاز کند اما ناگهان در این روستا پسرکی مفقود می شود تا این پلیس ماهر را بار دیگر به صحنه جرم بازگرداند.

غروب و صبح نوشته کن فولت در هفته پنجم از انتشار در رتبه چهارم پرفروش ها قرار گرفته است. کِن فولت استاد نگارش داستان های تاریخی است. سال 997 میلادی و کمی پس از دوره تاریک است و بلندپروازی یک مرد برای تبدیل کردن صومعه خود به مرکز علم و دانش سبب می شود رقابت افزایش یابد و در نهایت به مرگ و تولد و عشق و تنفر بکشد. فولت 27 سال پیش داستان ستون های زمین را منتشر کرد که حدود 27 میلیون نسخه فروخت و غروب و صبح در واقع کتابی در توصیف اتفاقات پیش از ستون ها زمین است.

دردسرهای بهشت نوشته اِلین هیلدربراند پس از گذشت دو هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش ها قرار گرفته است. دردسرهای بهشت آخرین کتاب از سه گانه بهشتِ خانم هیلدربراند است. زمستان در بهشت و چه اتفاقی در بهشت رخ می دهد دو کتاب دیگر از این مجموعه است. آیرن استیل شخصیت اصلی داستان هیلدربراند است که همسرش در کتاب اول به قتل رسید، در کتاب دوم آیرن به جزیره اسرارآمیزی می رود که شوهرش در آن به قتل می رسد تا معمای قتل را کشف کند و در نهایت به این نتیجه می رسد حادثه سقوط هلیکوپتری که موجب مرگ همسرش شد عمدی نبود، و حالا در کتاب سوم تلاش می کند زندگی عادی به همراه فرزندانش داشته باشد که افسر پلیس راز سقوط هلیکوپتر را برایش افشا می کند و زندگی عادی آیرن تبدیل به کابوسی بزرگ می شود.

کتاب دو طرفه نوشته جودی پیکو در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت اما حالا و پس از چهار هفته در جایگاه ششم قرار گرفته است. داستان شخصیتی با نام داون را، که قابله مرگ است، به خواننده معرفی می کند. قابله مرگ در واقع توسط خانواده فرد فوت شده استخدام می شود تا به بازماندگان برای کنار آمدن به مرگ عزیزانشان یاری رساند. داون از حادثه سقوط هواپیمایی جان سالم به درمی برد و پس از فرصتی دوباره در زندگی تصمیم می گیرد به مصر سفر کند و بار دیگر باستان شناسی را که عاشقش بود پیدا کند.

برای دیدن فهرست کامل پرفروش های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.nytimes.com/books/best-sellers/combined-print-and-e-book-fiction/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5853

به "حضور جان گریشام در رتبه نخست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور جان گریشام در رتبه نخست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید