جزینی: مردم کرونا را جدی نگرفته اند، با فرنگی کاران تیم ملی در ارتباطیم

به گزارش هیو بلاگ، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در شرایطی که اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس لغو شده است، فرنگی کاران تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می نمایند.

جزینی: مردم کرونا را جدی نگرفته اند، با فرنگی کاران تیم ملی در ارتباطیم

به گزارش خبرنگاران، رسول جزینی با بیان این مطلب تمرینات فرنگی کاران به صورت شخصی دنبال می گردد، گفت: خدا رو شکر با برنامه ریزی اجرا شده و پیگیری هایی که بعمل آمده، به صورت مجازی با کشتی گیران در ارتباط هستیم و با ارائه برنامه تمرینی، کشتی گیران در حال اجرا تمرینات خودشان به صورت انفرادی هستند.

وی توضیح داد: همه فرنگی کاران می دانند که کارشان را باید تمام و کمال انجام بدهند و خوب کار می نمایند هرچند که در اردو می توانستند بهتر تمرین نمایند و از بعضی مزایا محروم هستند ولی به هرحال باید خودشان را با شرایط پیش آمده تطبیق بدهند.

وی گفت: هم اکنون در کنار خانواده خود در اصفهان هستم اما به نظرم مردم موضوع شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفتند و اگر این اتفاق بیافتد به صورت یک فاجعه درخواهد آمد. ولی اگر برعکس آن باشد و مردم احتیاطات لازم را داشته باشند و آن چه که ستاد ملی مبارزه با کرونا توصیه می نماید را انجام دهند، فکر می کنم که خیلی زود می توانیم از شر این بلای وارداتی خلاص شویم.

جزینی اضافه نمود: متأسفم که مردم ما سال نو را با مقوله بدی چون شیوع کرونا شروع می نمایند اما خاصیتی که دارد این است که همه در کنار خانواده ها هستند. خطر این ویروس به لحاظ ناشناخته بودنش است و مواضع ما در مقابل یک دشمن ناشناخته این است که صبر کنیم و ببنیم راه چاره زمین زدنش چه چیزی است و باید در خانه بمانیم و فکر نکنیم که ما به سایرین ربطی نداریم و جامعه واقعا زنجیر وار به هم وصل هستند و باید به اصطلاح با همکاری و هماهنگی همدیگر زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم و این حریف ناشناخته را شکست دهیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه گفت: در زمان حاضر مهمترین تمرینات ما برای آماده سازی المپیک باید برگزار می شد و امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس خلاص شویم تا اردوهای ما نیز زودتر شروع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2472

به "جزینی: مردم کرونا را جدی نگرفته اند، با فرنگی کاران تیم ملی در ارتباطیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزینی: مردم کرونا را جدی نگرفته اند، با فرنگی کاران تیم ملی در ارتباطیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید