ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن شروع می گردد ، اعتراض اساتید به رای دیوان عدالت اداری

به گزارش هیو بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن شروع می گردد ، اعتراض اساتید به رای دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک نمائید.

شروع ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن

ثبت نام آزمون سراسری سال 1400 برای پذیرش در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه شروع می گردد.

سوالات آزمون سراسری سال 1400 و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6 طراحی و برگزار خواهد شد.

پاسخ وزارت بهداشت به اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

داوطلبان باید به این موضوع توجه داشته باشند که تحولات ایجاد شده به دلیل شرایط ویژه کرونا بوده است. اگر شرایط عادی بود و این رخ داده بود اعتراض آن ها شنیده می شد و قابل آنالیز بود، اما این تغیییرات به دلیل کووید 19 بوده است و تمام این مسائل تبعات آن است. از طرفی این مشکل که انتشارات این منابع را ندارند نیز متوجه وزارت بهداشت نمی گردد، زیرا داوطلبان باید بتوانند به هر طریقی که شده است منابع را به دست آورند.

روسای دانشگاه های علوم پزشکی به رای دیوان عدالت اداری اعتراض نمایند

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ارتباط با رأی اخیر هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره مستثنی شدن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر حقوق مقرر در ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری اطلاعیه ای صادر کرد. مطابق این اطلاعیه رای اخیر موج عظیمی از نارضایتی و ناامیدی ایجاد نموده است.

مستثنی شدن اعضای هیئت علمی از شمول حداکثر حقوق قانون مدیریت خدمات کشوری لازم است

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم مستثنی شدن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از شمول حداکثر حقوق مقرر در ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید نمود و اقدام قانونی مجلس برای برطرف مسائل ناشی از رای اخیر دیوان عدالت اداری در ابطال بند (1) مصوبه هیئت وزیران را خواهان شد.

مهلت ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات چهل و هشتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد بر این اساس مهلت شروع شده از یکم بهمن ماه تا چهارم بهمن ماه 99 ادامه دارد.

محدودیت جذب سهمیه اعضای هیئت علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان این که هیئت علمی یکی از ستون های آموزش مهارتی است؛ گفت: سهمیه جذب هیئت علمی سال جاری بسیار محدود است؛ به طوری که ما در دانشگاه فنی و حرفه ای تنها حدود 80 عضو هیئت علمی جذب کردیم.

شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی غیرپزشکی ابلاغ شد

شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 برای بهبود کیفیت اجرای ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی و جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان و در راستای حفظ کیفیت برگزاری آزمون با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامتی دانشجویان دوره دکتری تخصصی ابلاغ شد.

دوره دکتری بین الملل طراحی صنعتی در دانشگاه تهران راه اندازی شد

دوره دکتری بین الملل طراحی صنعتی به زبان انگلیسی و با حضور استادان برجسته دانشگاه های معتبر جهان در نیم سال اول تحصیلی 400-1399 برای نخستین بار در ایران و در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران راه اندازی و شروع به کار کرد. هدف از راه اندازی این دوره، ارتقای سطح علمی طراحی صنعتی در کشور است.

بیش از 36 هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 21 هزار و 244 نفر برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای و تعداد 15 هزار و 241 نفر برای دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کردند.

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 24 بهمن برگزار می گردد

تا پایان روز آدینه 26 دی ماه تعداد 219 هزار و 908 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی نام نویسی کردند، این آزمون روز آدینه 24 بهمن ماه 99 برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6954

به "ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن شروع می گردد ، اعتراض اساتید به رای دیوان عدالت اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن شروع می گردد ، اعتراض اساتید به رای دیوان عدالت اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید