ترسناک ترین مقصدهای دنیا برای سفر

به گزارش هیو بلاگ، در همان حالی که خیلی از از ما برای تعطیلات به سواحل آرام و زیبا و آفتابی فکر می کنیم، برخی ها هستند که در پی مکان های ترسناک و شبح خیز! می گردند تا خود را تا سر حد مرگ بترسانند. از دخمه های مردگان پر از جمجمه انسان تا جزیره مارها، جاهایی هستند که به اسم ترسانک ترین مقصدهای سفر می توانید در صورت داشتن دل و جرات و تحمل هیجان زیاد به آن ها سری بزنید. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

ترسناک ترین مقصدهای دنیا برای سفر

دخمه مردگان پاریس، فرانسه

در دخمه مرگان پاریس که یکی از ترسناک ترین مقصدهای جهان است، جمجمه های بیش از 6 میلیون انسان در تونل هایی به طول 2 کیلومتر انباشته شده است. برای هالووین چه جایی بهتر از اینجا سراغ دارید؟ تا قرن 18 میلادی، بسیاری از قبرستان های پاریس دیگر جایی برای دفن اجساد نداشتند. بنابراین دخمه های اینچنینی برای برطرف مشکل به وجود آمد. این گورستان بخش های مجزایی برای استخوان های مختلف بدن دارد. شکل کنونی این قبرستان را فردی به نام لوئیز اتینه شکل داده؛ او دیوارها و راهروهای این دخمه را با ردیف های منظم جمجمه و دیگر استخوان ها تزئین کرد.

جزیره عروسک ها، مکزیک

در میان کانال های زیبای سوتیمیلکو در نزدیک مکزیکو سیتی مکانی وحشتناک واقع شده است که به جزیره عروسک ها معروف است. عروسک های قدیمی ای که بسیاری از آن ها دست یا پا یا چشم ندارند و از درخت ها و دیوارها آویخته شده اند؛ انگار که از یکی از صحنه های فیلم های ترسناک بیرون آمده اند. افسانه ای که پشت این عروسک ها وجود دارد این است که نیم قرن پیش بعد از غرق شدن یک دختربچه در این کانال ها، عروسک او به اسم یادبود، به وسیله یک زاهد تارک جهان، آویزان شد. رفته رفته این زاهد هر عروسکی را که پیدا می کرد بر درخت ها و بوته های این مکان آویزان می کرد. محلی ها می گویند که عروسک ها متعلق به روح دختر مرده است و حتی بعضی ادعا می نمایند که این عروسک ها باهم حرف می زنند.

سلیم، ماساچوست، آمریکا

نام شهر سیلم در ماسوچوست با محاکمات جادوگری سال 1692 گره خورده است؛ جایی که 20 نفر به خاطر جادوگری به دار آویخته شدند. شهر سلیم امروزه گذشته جادوگری را به طور کامل پذیرفته است؛ ماشین های پلیس شهر با آرم های جادوگری در شهر تردد می نمایند و موزه ها و یادبودهایی هم برای این لکه ننگ ایجاد شده است. سلیم هرگز آن روزهای سیاه را فراموش نمی نماید.

قلعه دراکولا، ترانسیلوانیا، رومانی

نام ترانسیلوانیا به تنهایی یادآور وحشت، تاریکی و خون آشام های سیاه پوش است. قلعه بران در ترانسیلوانیا مقر حکومت لرد دراکولا حاکم خونریز ترانسیلوانیا در چندین قرن قبل، زادگاه مشهورترین داستان خون آشام جهان است. این قلعه گوتیک قرون وسطایی فضای وحشت جهان خون آشامان را به خوبی تداعی می نماید. اگر به این مکان سر می زنید، سیر را از قلم نیاندازید. ترانسیلوانیا

سرانجام بخش اول

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8978

به "ترسناک ترین مقصدهای دنیا برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین مقصدهای دنیا برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید