بلایای طبیعی حاصل ظلم انسان به طبیعت است

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/گیلان معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه گاهی انسان نعمت الهی را به بلا تبدیل می نماید، گفت: ظلم و تعددی که از سوی انسان به طبیعت صورت می گیرد حاصلی جز بازگشت به شکل بلای طبیعی ندارد.

بلایای طبیعی حاصل ظلم انسان به طبیعت است

علی اوسط اکبری مقدم در آیین تکریم و معارفه مدیریت جمعیت هلال احمر استان گیلان، با بیان اینکه کشور ما ایران و استان ما گیلان همیشه دستخوش حوادث و بلایای طبیعی است، اظهار کرد: هر آن چیزی که از طرف خداوند باشد یک نعمت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه گاهی انسان نعمت الهی را به بلا تبدیل می نماید، گفت: ظلم و تعددی که از سوی انسان به طبیعت صورت می گیرد به صورت بلای طبیعی به سمت او بازمی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با تاکید بر لزوم پیشگیری و مدیریت بحران ها، توضیح داد: نقش جمعیت هلال احمر در همه حوادثی که در گوشه و کنار کشور رخ می دهد، شاخص بوده و امدادگران این جمعیت همیشه به داد مردم رسیده اند.

اکبری مقدم، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گیلان هم از نظر دانش فنی و هم از نظر حضور میدانی کارنامه درخشانی دارد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر عملکرد مناسبی در حوزه آموزش همگانی دارد و لذا همه دستگاه ها بالاترین رسالت خود را آموزش بدانند تا جامعه بهتری برای آیندگان داشته باشیم.

وی آموزش را زیربنای تربیت فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه دانست و یادآور شد: باید آموزش بچه ها را از سطوح ابتدایی جدی بگیریم و امروزه بسیاری از مسائل در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و مدیریتی و زیست محیطی، ناشی از عدم توجه به آموزش در سنین پایین است.

معاون استاندار گیلان، خواهان ترویج فرهنگ هلال احمر و نوعدوستی در جامعه شد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر مورد تاکید است و نباید تنها در مواقع حساس و بحرانی به سراغ خیرین برویم.

سیاوش غلامی، مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر گیلان نیز، با اشاره به سابقه 24 ساله خود در امر امدادگری، یادآور شد: همه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر این ظرفیت را دارند که یک مدیر پیروز در بحران ها و حوادث غیر مترقبه باشند.

وی اخلاق محوری را اولویت جمعیت هلال احمر دانست و گفت: استان گیلان شرایط ویژه ای دارد و باید با همدلی و همکاری و همسویی از مسائل عبور کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3758

به "بلایای طبیعی حاصل ظلم انسان به طبیعت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایای طبیعی حاصل ظلم انسان به طبیعت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید