بعد از ماینینگ، بیت کوین استخراج شده را کجا نگه داریم؟

به گزارش هیو بلاگ، نگهداری رمز ارز استخراج شده (ماین شده) در حفظ امنیت بسیار حائز اهمیت است. اما با وجود پیچیدگی های خاص این عرصه، چطور و چگونه از بیت کوین خود، نگهداری کنیم؟

بعد از ماینینگ، بیت کوین استخراج شده را کجا نگه داریم؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران با توجه به راستا مبهم و آسیب پذیری اقتصاد جهانی، محبوبیت جهانی رمز ارز ها روز به روز بیشتر می شود. رمز ارز های بسکمک با هدف کاهش تقلب، جلو گیری از تحریم، حذف واسطه ها و ممانعت از چاپ بی رویه پول و تورم فعالیت می کنند. فناوری بلاک چین با شعار شفافیت و امنیت، راستای نوین و تحولی را پیش روی اقتصاد جهان قرار داده است. امروزه، بیت کوین و در مجموع رمز ارز ها، توجه بسکمک را به خود جلب کرده اند. در نتیجه، نگهداری رمز ارز استخراج شده (ماین شده) در حفظ امنیت این فضا بسیار حائز اهمیت است. اما با وجود پیچیدگی های خاص این عرصه، چطور و چگونه از بیت کوین خود، نگهداری کنیم؟

امنیت سرمایه

نحوه نگهداری دارایی ها همواره یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران به شمار می رود. در زمینه حفاظت امن از ارز ها، کیف پول های رمز ارزی به کمک معامله گران آمده و خدمات متنوعی به همین دلیل ارائه کرده اند. علاقه مندان به بازار هیجان انگیز ارزهای دیجیتال می توانند با استفاده از یک کیف پول امن، اولین گام برای سرمایه گذاری در این بازار نوظهور را بردارند.

کیف پول های ارزهای دیجیتال، نرم افزارهایی هستند که به منزله یک رابط بین شما و بلاک چین های مختلف عمل کرده و جابجایی آن ها را ممکن می سازند. شما می توانید با نگهداری رمز ارز های خود در کیف پولی معقول، سرمایه خود را حفظ کنید. بدین جهت، انتخاب کیف پول مناسب و امن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتخاب کیف پول

به دنبال اعمال تحریم های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم های خارجی دارند، نگهداری دارایی در این صرافی ها با ریسک بالایی همراه است. صرافی های خارجی بسکمک وجود دارند که به بهانه تحریم ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی هایشان مسدود کرده و هیچ دلیل قانع کننده ای نیز برای اقدامات خود ارائه نکرده اند. در نتیجه، بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال کاربران ایرانی، ثبت نام در سایت های مطمئن و ایمن داخلی است که با بهره گیری از تیم پشتیبانی فارسی زبان، در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، آن ها را در امر حفاظت از دارایی هایشان کمک می کنند.

کیف پول های رمز ارزی به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری طبقه بندی می شوند. کیف پول سخت افزاری، دستگاهی فیزیکی است که به طور ویژه برای ذخیره سازی دارایی های دیجیتال طراحی شده است. کیف پول نرم افزاری را نیز می توانید روی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و از طریق آن، ارز دیجیتال ارسال، دریافت و یا ذخیره کنید. در نظر داشته باشید که امکان ترید در کیف پول های سخت افزاری وجود ندارد و این دسته از کیف پول ها تنها برای ذخیره و نگهداری مناسب هستند.

تمایز اکسکوینو از سایر کیف پول ها

سامانه دانش بنیان اکسکوینو یکی از مطمئن ترین سایت های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه گذاران به شمار می رود. این سامانه، با ارائه کیف پول های اختصاصی و رایگان مختص به هر کاربر توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان، اقدام ارزشمندی در جهت هموار سازی راستا تجارت بین المللی انجام داده است. دارندگان کیف پول های نرم افزاری اکسکوینو به راحتی می توانند رمز ارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با ترید در این حوزه به کسب سود بپردازند. این سامانه ضمن ارائه امکانات به روز، احتمال از دست رفتن سرمایه را با تامین امنیت تراکنش های کاربران به صفر می رساند.

دسترسی کاملا رایگان هر کاربر به بیش از 20 کیف پول اختصاصی برای هر ارز، از مهم ترین خصوصیات کیف پول های اکسکوینو به شمار می رود. همچنین، وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی های کاربران، امکان تبدیل دارایی ها به یکدیگر در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن اندروید و محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم های بین المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول های موجود متمایز می سازد.

سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال در ایران می توانند از طریق ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن اکسکوینو در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی به مدیریت کیف پول های اختصاصی خود پرداخته و در ضمنً حفظ سرمایه، از نوسانات موجود سود کسب کنند.

4127

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4370

به "بعد از ماینینگ، بیت کوین استخراج شده را کجا نگه داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از ماینینگ، بیت کوین استخراج شده را کجا نگه داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید