افزایش شیب شیوع کرونا در کشور

به گزارش هیو بلاگ، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش شیب شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: با توجه به خطرجدی تجمعات در انتقال بیماری کرونا از زوج های محترم و خانواده های آنها می خواهیم از برگزاری جشن عروسی خودداری نمایند.

افزایش شیب شیوع کرونا در کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری گفت: آنالیز آمار هفته های اخیر شیوع بیماری در کشور حاکی از ایجاد شیب صعودی در موارد ابتلا و بستری روزانه دارد و متاسفانه علی رغم هشدارهای مکرر و جدی همکاران نظام سلامت شاهد عادی انگاری شرایط در میان هموطنان در عمل به توصیه های بهداشتی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تغییر سبک زندگی در مقابل کرونا، اضافه نمود: لزوم همزیستی هوشمندانه با کووید19 شرط اساسی شکست بیماری است.

لاری ادامه داد: در ایام پر فیض ماه مبارک رجب قرار داریم و یکی از نگرانی های ما در این ایام برگزاری جشن های عروسی است. مطمئنا هیچ یک از زوج های جوان دوست ندارند که آغاز زندگی مشترکشان با خطر بیماری و از دست رفتن دوستان و خانواده آنها همراه گردد با توجه به خطرجدی تجمعات در انتقال بیماری کرونا از زوج های محترم و خانواده های آنها می خواهیم از برگزاری جشن عروسی خودداری نمایند.

وی گفت: امیدواریم با افزایش حساسیت عمومی در مورد این بیماری سهمگین و پرهیز از بروز رفتارهای اجتماعی خطرآفرین شاهد توقف شیوع گسترده بیماری در کشور باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7262

به "افزایش شیب شیوع کرونا در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شیب شیوع کرونا در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید