افزایش بیماران بستری در کاشان و آران و بیدگل

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعداد بیماران سرپایی و بستری ها را به سرعت افزایش داده است که این امر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی را دو چندان می نماید.

افزایش بیماران بستری در کاشان و آران و بیدگل

مهدی دلاوری، امروز (یکشنبه - 24 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به خصوص استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است چرا که امروز بعد از 80 روز، تعداد بیماران بستری سه رقمی شد و به 109 بیمار رسید.

وی اضافه کرد: از اسفند سال گذشته تا به امروز 141 هزار و 664 نفر از شهروندان به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه نموده اند و هشت هزار و 835 بیمار حاد تنفسی تا کنون از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش خبرنگاران، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان توضیح داد: در 24 ساعت گذشته، 29 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستانهای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که حداقل سن این بیماران 8 سال و حداکثر 88 سال بوده است.

وی گفت: در مجموع 109 بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری شده اند که هشت نفر از آنها در بخش مراقبتهای ویژه مراکز درمانی تحت درمان هستند و متاسفانه یک نفر از شهروندان با سن 86 سال در 24 ساعت گذشته فوت شده است.

دلاوری اضافه کرد: در این مدت جواب تست کرونا برای 35 نفر از شهروندان مثبت بوده که با این رقم، در یک سال گذشته 14 هزار و 731 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7701

به "افزایش بیماران بستری در کاشان و آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بیماران بستری در کاشان و آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید