اعتراضات علیه خشونت پلیس در آتن به درگیری منجر شد

به گزارش هیو بلاگ، شب گذشته انتشار یک ویدئو درباره خشونت یک افسر پلیس علیه یک مرد جوان منجر به اعتراضاتی در پایتخت یونان شد که طی آن چند نیروی پلیس مجروح شده و چندین معترض دستگیر شدند.

اعتراضات علیه خشونت پلیس در آتن به درگیری منجر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، انتشار یک فیلم درباره خشونت پلیس در پایتخت یونان اعتراضات خشونت باری را ایجاد نموده است. بر اساس اطلاعات پلیس یونان نیروهای این نهاد امنیتی و معترضان شب گذشته در حومه جنوبی پایتخت یونان درگیری های خشونت آمیزی داشتند.

پلیس برای پراکنده کردن معترضان که به خشونت پلیس اعتراض داشتند از گاز اشک آور استفاده کرد.

بعد از ظهر روز گذشته ویدئویی منتشر شد که در همان مکان اعتراضات در یونان، یک افسر پلیس را نشان می داد که با باتوم و بی وقفه به یک پسر جوان ضربه می زد. مرد جوان مرتبا فریاد می زد و این مسئله خشم عابران را برانگیخته بود.

پلیس در شرح خود درباره این ویدئو گفته است که یک گشت موتورسیکلت را بعد از شکایت های متعدد درباره عدم رعایت مقررات کرونا به این منطقه اعزام کرد. کارکنان پلیس در این منطقه توسط 30 نفر مورد حمله قرار گرفتند. دو پلیس مجروح شده و 11 نفر هم دستگیر شدند.

تحقیقات داخلی درباره افسر پلیسی که مرد جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده شروع شده است. آلکسیس تسیپراس ، رهبر چپ گرای اپوزیسیون اتریش گفته است که حمله این پلیس به این مرد جوان بدون تحریک قبلی صورت گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7678

به "اعتراضات علیه خشونت پلیس در آتن به درگیری منجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات علیه خشونت پلیس در آتن به درگیری منجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید