اظهارات رقیه شجاعی بعد از ناکامی در تفنگ درازکش

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به توکیو، مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ 10 درازکش مختلط در سالن آساکا با 47 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار و رقیه شجاعی نماینده ایران در این رشته با کسب 626.2 امتیاز با قرار گرفتن در صندلی 38 حذف شد.

اظهارات رقیه شجاعی بعد از ناکامی در تفنگ درازکش

رقیه شجاعی بعد از این مسابقه با اشاره به صندلی خود در بین 47 نفر گفت: انتظار صعود به فینال این رقابت ها را نداشتم چون این رشته تخصصی من نیست. تنها چند جلسه در این رشته تمرین نموده بودم.

وی ادامه داد: رشته اصلی من تفنگ ایستاده است که چند روز پیش رقابت آن به خاتمه رسید و من در مرحله مقدماتی به اسم چهارم و در فینال به اسم ششم رسیدم. تمام تلاشم برای کسب برترین اسم در پارالمپیک بود اما نشد. برای نخستین تجربه این بازی ها به نظرم نتیجه خوبی کسب کردم.

ملی پوش پاراتیراندازی زنان ایران با اشاره به برنامه خود برای ادامه زندگی قهرمانی اسم کرد: من در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت دارم و هدفم کسب اسم در تورنمنت های عظیم است برای این کار احتیاج به تمرکز بیشتر دارم. البته بعد از خاتمه پارالمپیک باید یک دوره استراحت داشته باشم تا تمرینات را برای بازی های پاراآسیایی گوانجو آغاز کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9126

به "اظهارات رقیه شجاعی بعد از ناکامی در تفنگ درازکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات رقیه شجاعی بعد از ناکامی در تفنگ درازکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید