از بازار رضا تا الماس شرق، بهترین مراکز خرید مشهد

به گزارش هیو بلاگ، از کنار بازارهای بزرگ مشهد با سوغاتی ها جذاب و فضایی پر از شور و هیجان نمی توان گذشت. چه به دنبال خرید سوغاتی های محلی با عطر و بوی مشهد باشید و چه طرفدار اجناس لوکس، با گشتی کوتاه در مراکز خرید مشهد می توانید با دستی پر، راضی و خوشحال به خانه برگردید.

از بازار رضا تا الماس شرق، بهترین مراکز خرید مشهد

به لطف وجود بارگاه امام رضا(ع) از پرطرفدارترین تورهای ایران است که در هر فصل از سال ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد. مشهد در کنار فضای معنوی جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که سفر به این شهر را به یادماندنی می کنند. مراکز خرید مشهد از بهترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های شهر هستند. با قدم زدن در این مراکز خرید می توانید انواع سوغاتی های جذاب را خریداری کرده و از فضای سنتی آن ها لذت ببرید. (بلیط مشهد)

بهترین مراکز خرید مشهد

.

بازار رضا مشهد

در معرفی بهترین مراکز خرید مشهد به هیچ عنوان نمی توان از بازار رضا چشم پوشی کرد. این بازار با قدمتی 35 ساله خود یکی از جاذبه های گردشگری در مشهد شناخته می شود. بازار رضا مانند بسیاری از بازارهای قدیمی ایران مسقف بوده و حجره ها و مغازه های آن به وضوح قدمتش را نمایان می کنند.

بازار رضا در دوطبقه و به طول یک کیلومتر ساخته شده است. در مغازه های این بازار قدیمی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان پیدا کرد. اما چیزی که بیش از همه باعث محبوبیت بازار شده وجود مغازه های سوغاتی مانند زعفران اصل مشهد، زرشک، نبات، تسبیح، انگشترهای عقیق و عطرهای مشهدی است. علاوه بر این می توانید اجناسی مانند پوشاک و کفش را نیز با قیمیتی بسیار مناسب از این بازار تهیه کنید.

بازار رضا در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا(ع) قرار گرفته و همین باعث شده تا مغازه های آن در بیشتر ساعات روز شلوغ و پر مشتری باشند.

مرکز خرید الماس شرق

بر خلاف بازار رضا که فضایی کاملا نوستالژیک دارد، الماس شرق از لوکس ترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود. این مجتمع بزرگ دارای 6 طبقه است و حدود 1200 فروشگاه در آن فعالیت می کنند.

مرکز خرید الماس شرق معماری بسیار مدرن و زیبا دارد. تمامی فروشگاه های فعال در این مجتمع نیز به تبعیت از نمای ساختمان با دکوراسیونی لوکس تزیین شده اند. انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، طلا، نقره، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی با برندهای معتبر ایرانی و بین المللی را در مرکز خرید الماس شرق می توان دید.

الماس شرق علاوه بر یک مرکز خرید به عنوان مکانی برای تفریح و سرگرمی هم شناخته می شود. در این مجتمع می توانید در سالن سینما به تماشای فیلم بنشینید، در آکواریوم شهر دریایی با انواع ماهی های رنگارنگ عکس یادگاری بیاندازید، در رستوران ها و کافه های دنج سرو غذاهای مشهدی و بین المللی را تجربه کنید و با رفتن به سرزمین عجایب از بازی های مهیج لذت ببرید.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بلوار بهارستان

مرکز خرید پروما

پروما در واقع از مجهزترین و کامل ترین مراکز خرید مشهد است که نمای آن مانند یک مکعب شیشه ای طراحی شده است. در این مجتمع بزرگ انواع فروشگاه های پوشاک، زیورآلات، عطر، کیف و کفش، پوشاک های بچه ها و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند. بخشی از مرکز خرید پروما هم به هایپر مارکت اختصاص داده شده است و گردشگران می توانند مواد غذایی و وسایل مورد نیاز خود را در آن تهیه کنند. همچنین اگر به دنبال خرید زعفران اعلا با بسته بندی های شیک به عنوان سوغات هستید می توانید شیک ترین بسته بندی را در این قسمت خریداری کنید.

تمامی فروشگاه های فعال در مرکز خرید پروما از معتبرترین برندهای ایرانی و بین المللی هستند و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسند.

تفریحاتی مانند شهربازی، فست فود، کافی شاپ، دو سالن بولینگ و بیلیارد از دیگر جاذبه های تفریحی مرکز خرید پروما مشهد هستند که یک روز عالی و پر از هیجان را برای گردشگران رقم می زنند.

آدرس: مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال از چندین بخش متنوع تشکیل شده است که هر بخش آن متعلق به فروش کالایی خاص است. نمای زیبا و تنوع اجناس نام مرکز خرید وصال را در میان بهترین مراکز خرید مشهد قرار داده است.

مجتمع وصال علاوه بر مرکز خرید، مکانی برای تفریح و گردش هم به شمار می رود. شما می توانید اجناس مورد نیاز خود را از پوشاک، لوازم آرایش، سوغاتی و لوازم کادویی گرفته تا حتی سرویس مبلمان را با بهترین کیفیت در این مجتمع پیدا کنید. تفریحاتی مهیجی مانند آبنمای جامپینگ، عکاس خانه سنتی، پارک وحشت، شهر بازی، آکواریوم و چندین رستوران هم آماده اند تا پس از یک خرید عالی خستگی را از تنتان به در کرده و با غذاهای لذیذ از شما پذیرایی کنند.

آدرس: مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی

مرکز خرید کاسپین

کاسپین از خاص ترین مراکز خرید مشهد است. معماری فوق العاده این مجتمع لوکس پسندان را به سمت خود جذب می کند. پس اگر شما هم جز افرادی هستید فقط و فقط خرید اجناس برند راضیتان می کند، یک روز از سفر خود به مشهد را به گشت وگذار در مرکز خرید کاسپین اختصاص دهید.

کاسپین مرکز خریدی زنجیره ای است که محصولات خود را از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، انگلستان و ترکیه وارد کرده و علاوه بر مشهد در شهرهای تهران، اصفهان و مازنداران نیز شعبه دارد.

برترین برندهای پوشاک دنیا مانند دبنهامز، دیزل، منگو، اسپرینگ فیلد، جینوکس و … از فروشگاه های معروفی هستند که در مرکز خرید کاسپین فعالیت می کنند.

آدرس: مشهد، بلوار امام سجاد، چهارراه بزرگمهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4068

به "از بازار رضا تا الماس شرق، بهترین مراکز خرید مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازار رضا تا الماس شرق، بهترین مراکز خرید مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید